Dziś będzie o czymś co zwłaszcza docenią mniej doświadczonych, choć zapewne i bardziej doświadczeni nie raz z tego z chęcią skorzystają…
Spis treści w artykule
- 1 Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
- 1.0.1 Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
- 1.0.2 Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
- 1.0.3 Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
Od kilku dni obok przycisku „Create Droplet” (tworzenie nowej kropelki, nowego serwera) znajduje się ikona pomocy – po jej kliknięciu pojawia się „okienko” z kilkoma podstawowymi „poradnikami”, oraz pole wyszukiwania.
Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
Np. dla hasła „BackUp” (kopia zapasowa) pojawiają się podstawowe zagadnienia z nim związane:
Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
A tu wersja „wideo”:
Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
A dodatkowo możecie skorzystać promocji i otrzymać 10 $ by przetestować ich usługi… :-)
- Poznaj aplikację DroneTower, czyli nowy (i teoretycznie obecnie jedyny) sposób zgłaszania lotów dronami - 1970-01-01
- WordPress 6.5 i „Requires Plugins”, czyli autor wtyczki może teraz w prosty sposób określić, jakie wtyczki są niezbędne (wymagane), do działania jego wtyczki - 1970-01-01
- Przegląd nowości w aktualizacji 01.03.1300 oprogramowania kontrolera DJI RC (RM330) - 1970-01-01