O DigitalOcean pisałem już nie raz, i patrząc na ich (szybki) rozwój zakładam, że dziś nie będzie to ostatni raz… ;-)

Dziś będzie o czymś co zwłaszcza docenią mniej doświadczonych, choć zapewne i bardziej doświadczeni nie raz z tego z chęcią skorzystają…

Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean

Od kilku dni obok przycisku „Create Droplet” (tworzenie nowej kropelki, nowego serwera) znajduje się ikona pomocy – po jej kliknięciu pojawia się „okienko” z kilkoma podstawowymi „poradnikami”, oraz pole wyszukiwania.

Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.

Np. dla hasła „BackUp” (kopia zapasowa) pojawiają się podstawowe zagadnienia z nim związane:

digitalocean_help-inside-control-panel

Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…

A tu wersja „wideo”:

Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.

A dodatkowo możecie skorzystać promocji i otrzymać 10 $ by przetestować ich usługi… :-)

(!) Zgłoś błąd na stronie | Lub postaw nam kawę :-)
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Patryk