Po tym, jak Alior okaleczył – oczywiście w moim odczuciu – Meritum Bank z kontem firmowym przeniosłem się do Bank Smart, który następnie zmienił się w Nest Bank. Teraz szykuje się kolejna zmiana, chyba nie mniej radykalna, choć na szczęscie – przynajmniej na razie tak to wygląda – ogranicza się do komunikacji wizerunkowej banku.

Wiem(y) niewiele, ale już teraz widać, że Nest Bank ma skoncentrować się (jeszcze bardziej) na przedsiębiorcach i małych firmach. Stąd między innymi w komunikacji nowe hasło – siła przedsiębiorców! Nowe ma być też logo:

No cóż… Faktycznie jest inne. I co by o nim nie mówić, to na pewno nie wygląda jak logo płatków śniadaniowych, tak jak aktualne. Przynajmniej wg. mojej dziewczyny. Zmiany mają wejść w życie pod koniec pierwszego kwartału 2022, a więc w pewnym sensie już niebawem…

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!