Kilka lat temu zamówiłem kartę SIM umożliwiającą korzystanie z usługi Bezpłatny Dostęp do Internetu świadczonej przez Aero2. Od tego czasu wiele się zmieniło, pojawiły się nie najtańsze pakiety, oraz mechanizm CAPTCHA, który skutecznie zniechęcił mnie do korzystania z usługi. I to nawet pomimo tego, że w swoim czasie sprawą tak jakby zainteresowali się w UKE. Gdyby nie to, że nie wiem gdzie mam kartę SIM, to dawno bym ją zwrócił, by odzyskać depozyt.

O usłudze przypomniał mi teraz… Polkomtel, czyli operator sieci Plus, który w przysłanej wiadomości e-mail poinformował, że:

Prosimy o zapoznanie się z treścią listu. Nie musicie Państwo nic robić. Połączenie Aero2 Sp. z o.o. oraz Polkomtel Sp. z o.o. nie zmienia zasad dostępu do kart BDI ani warunków Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

Uprzejmie informujemy, że Aero2 Sp. z o.o. udostępniająca Bezpłatny Dostęp do Internetu i Polkomtel Sp. z o.o., w dniu 30 listopada 2021 r., połączyły się (nastąpiło przeniesienie całości majątku Aero2 sp. o.o. na Polkomtel sp. z o.o.). W związku z powyższym, od dnia połączenia, podmiotem udostępniającym Bezpłatny Dostęp do Internetu (BDI) oraz administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (…)

Czyli – przynajmniej na razie – zmienia się tyle, że właściwie nic się nie zmienia. Poza tym, kto przetwarza dane osobowe…

(!) Zgłoś błąd na stronie