Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

agora_banksmart-firma_201606_750x200

Podziel się!
Facebook
Twitter
Google+
Pintrest

Wpis i komentarze przeniesione pod nowy adres:

Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

Zapraszamy!

 

Zgłoś błąd na stronie

agora_banksmart-firma_201606_750x300



WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które - w miarę możliwości - spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. "linki partnerskie", co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte... :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

agora_banksmart_201606_750x200

Patryk

CEO WebInsider.pl, a do tego CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-) Pasjonat nowych technologi - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Dumny przyjaciel swoich psów :-)

17 komentarzy do “Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

  • 2011-10-10 z 12:35
    Permalink

    jest napisane ze ”przedluzenie konta NAWET do 2 lat” wiec od czego zalezy to o ile przedluza?

    • 2011-10-10 z 13:07
      Permalink

      Tak jak masz podane w treści:

      1. 5 październik 2011 – 30 listopad 2011

      Aktywacja promocji (każdorazowe wysłanie SMS’a) w okresie od 5 października 2011 do 30 listopada 2011 powoduje wydłużenie ważności środków na koncie głównym, tj. ustawienie okresu „na wychodzące” na 2 lata…

      2. Od 1 grudnia 2011

      Aktywacja promocji (każdorazowe wysłanie SMS’a) od 1 grudnia 2011 powoduje wydłużenie ważności środków na koncie głównym, tj. ustawienie okresu „na wychodzące” na rok…

      Czyli:

      Każdorazowe wysłanie SMS’a o treści:

      START

      na

      8002

      do 30 listopada 2011 przedłuży okres ważności konta „na wychodzące” na 2 lata…

      Natomiast od 1 grudnia 2011 wysłanie SMS’a przedłuży na rok…

      W razie dalszych wątpliwości sugerują zapoznać się z regulaminem promocji:

      http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8013/8206252.pdf

  • 2011-10-19 z 21:36
    Permalink

    hehe a juz chcialem uciekac do playa :P bez kitu ale chyba zostane w orange karte mam juz hmmm pop 10 latek

  • 2011-10-20 z 09:07
    Permalink

    a jak to wygląda po doładowaniu??
    nadal będziemy mieli 2 lata na wychodzące???

    • 2011-10-20 z 09:54
      Permalink

      Po doładowaniu nic się nie zmienia, dalej obowiązuje dłuższy (korzystniejszy dla abonenta) okres czasu…

      Do tego – w każdej chwili (do odwołania promocji) możesz ponownie wysłać SMS by przedłużyć wychodzące…

      Jak zrobisz to do końca listopada to będą 2 lata od tego momentu, a od pierwszego grudnia rok…

  • 2011-10-25 z 12:33
    Permalink

    a co z przychodzącymi połączeniami, też 2 lata?

    • 2011-10-25 z 12:57
      Permalink

      Tak, również dotyczy to „przychodzących połączeń”, co łatwo sprawdzić dzwoniąc na *500 lub poprzez Orange On-Line…

  • 2011-11-03 z 12:52
    Permalink

    „Oczywistą oczywistością” jest, że wspomniana karta spełnia wymogi nakreślone regulaminem. Nie korzystam i _nigdy_nie_będę_korzystał_ z oferty Zetafon. Moje doświadczenia z PTK Centertel są zbyt negatywne. Co do reklamacji: niestety nie mam czasu, by spędzić cały dzień w katowickim salonie tego operatora. Innych sposobów na _skuteczne_ złożenie reklamacji nie znam. Ten adres e-mail (a później list polecony) przećwiczyłem w sierpniu 2006 czy też 2007, kiedy próbowałem wyjaśnić, dlaczego zniknęło mi z konta ponad 200zł. W obu przypadkach efekt był ten sam – do dzisiaj nikt nie raczył udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi…
    To już lepiej zadzwonić, wtedy przynajmniej usłyszy się, że niby ktoś reklamację przyjmuje :/

    • 2011-11-03 z 15:26
      Permalink

      Twoja reklamacja, Twój wybór…

      Ja właśnie z reklamacjami składanymi za pośrednictwem poczty e-mail mam najlepsze doświadczenie…

      Właściwie reklamacji inną drogą (no, poza jeszcze jedną… ;-)) nie składam…

      A „ostatnio” kontakt z BOK za pośrednictwem poczty elektronicznej znacznie się poprawił… Czasem potrafią odpowiedzieć (i zadziałać, jeśli nie jest to jakaś trudniejsza usterka techniczna) w 1-2 godziny…

      Ps. Co do „oczywistości” to każdy kto miał choć trochę więcej do czynienia z użytkownikami/klientami (niezależnie od formy tego kontaktu) wie, że… ;-)

  • 2011-11-09 z 21:18
    Permalink

    hej kolego „jackii” zdaje się, że masz tel na abonament a to jest promocja dla numerów na kartę. Bo niby skąd masz biling?
    Poza tym jak widać z tego bilingu zdaje się, że masz tam 58 gr. a tak się składa, że w Orange na kartę do wykonywania połączeń trzeba mieć minimum 1 zł. I taką też dostałeś informacje od Orange :”doładuj swoje konto itd.” czyż nie? A warunkiem skorzystania z tej promocji jest posiadanie aktywnego konta. Konto z mniej niż 1 zł nie jest aktywne bo nie można z niego zadzwonić. Wiec wydaje się, że jesteś niesłusznie zdziwiony ;)
    Pozdro

    • 2011-11-09 z 22:47
      Permalink

      To nie takie proste:

      1. Biling można uzyskać choćby z Orange On-Line…

      2. 57 groszy za 1:57 to by wychodziło jakoś 29 groszy za minutę, więc również jak najbardziej stawka „karciana”

      3. Z wymaganym 1zł na koncie by móc wykonywać połączenia (i np. wysyłać SMS’y) to mnie zaskoczyłeś…
      Zwłaszcza, że nie raz zdarzyło mi się „wykorzystać kartę do ostatniego grosza”…

      Dodatkowo, nie kojarzę, by taki (lub podobny) zapis był w ogólnych warunkach oferty (np. NOG), regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, czy regulaminie dla abonentów na kartę…

Komentarze wyłączone

Pokaż przyciski
Schowaj przyciski