Chcesz wystawić fakturę a jesteś poza firmą? Potrzebujesz sprawdzić stan rozliczeń i historię transakcji z kontrahentami? Takie możliwości daje serwis wfirma.pl

Profesjonalna obsługa klienta jest podstawą dobrze prosperującego biznesu. Wykorzystując potencjał internetu, możemy ją usprawnić a tym samym poprawić relacje z kontrahentami. Pomocne w tej kwestii stają się narzędzia, jakimi są CRM oraz Fakturowanie on-line.

Mobilne rozwiązanie

Fakturowanie nigdy nie było tak proste. Wystarczy połączenie internetowe, by w szybki i prosty sposób wystawić faktury w kilku językach i walutach. Takie możliwości daje fakturowanie, jedna z funkcjonalności serwisu wfirma.pl, platformy narzędzi online do zarządzania własnym przedsiębiorstwem.

W dowolnym miejscu, poza swoim biurem czy u klienta i o każdej porze możemy wystawić faktury. Nie musimy przy tym korzystać z własnego sprzętu. Może to być każde urządzenie wyposażone w przeglądarkę internetową, takie jak laptop, telefon komórkowy czy palmtop. Wygenerowane dokumenty są gotowe
do wydruku.

Integracja z CRM

Fakturowanie doskonale sprawdza się w połączeniu z CRM-em. Historia transakcji, kontaktu,polityki cenowej oraz stan rozliczeń z klientem znacznie usprawnia zarządzanie relacjami. To rozwiązanie jest przydatne szczególnie w pracy zespołowej, gdzie liczy się przepływ informacji.

Oszczędność i bezpieczeństwo w każdym calu

Korzystanie z narzędzi dostępnych w serwisie to przede wszystkim oszczędność czasu. W ciągu kliku minut mamy dostęp do wszelkich danych, możemy wystawić fakturę, wysłać ją mailem lub wydrukować.

Dzięki szyfrowanej transmisji danych SSL, codziennej archiwizacji, wszystkie informacje wprowadzane do sytemu przez użytkownika są bezpieczne. Nie ma zagrożenia ich utraty lub kradzieży.

System umożliwia zebranie wszystkich informacji w jednym miejscu. Co sprawia, że wszelkie działania przedsiębiorstwa stają się uporządkowane a przez co bardziej efektywne.