Zapraszamy do współpracy

WebInsider.pl działa od września 2015

Serwis powstał na bazie mojego prywatnego bloga, który osiągnął na tyle dobre wyniki związane z „oglądalnością”, że decyzja o przekształceniu go w niezależny serwis musiała w końcu zapaść.

Statystyki

Zaczniemy od statystyk, czyli tego co zapewne dla sporej grupy „media planerów” może być istotne.

Styczeń 2017 wg Google Analytics

W okresie maj 2016 – styczeń 2017 (9 miesięcy) wg Google Analytics nasz serwis wygenerował 340 137 odsłon, i został odwiedzony przez 214 865 użytkowników:

Dodatkowe informacje związane ze statystykami

92,02% ruchu jest generowana przez użytkowników posługujących się „w systemie” językiem polskim (92,97% ogółu to użytkownicy z Polski).

Ruch z komputerów to 72,71%; z telefonów 24,42%; a z tabletów 2,87%.

Płeć:

  • 29,29% kobiety
  • 70,71% mężczyźni

Wiek:

  • 25-34: 34,96%
  • 18-24: 25,83%
  • 35-44: 22,13%
  • 45-54: 9,06%
  • 55-64: 5,70%
  • 65+: 2,32%

Dane pochodzą z Google Analytics, okres 05.2016-01.2017

Reklama na WebInsider.pl

Jeśli chodzi o dostępne formy reklamy, to można by zaryzykować, że ogranicza nas tylko wyobraźnia… i ew budżet ;-)

Z bardziej standardowych form reklamy proponujemy m.in.:

  • Reklamy wyświetlana na stronie – format i miejsce jest dobierane indywidualnie
  • Wpis sponsorowany – odpowiednio oznaczony wpis, tak by nie było wątpliwości
  • Wpis zlecony, czyli recenzje i testy sprzętu/usług na zlecenie

I choć polecamy pod rozwagę wszystkie formy – nawet te nie wymienione, to chciałbym bliżej opisać ostatnią formę, czyli:

Wpis zlecony, czyli recenzje i testy sprzętu/usług na zlecenie

Jest to z pozoru zwyczajny wpis, w którym przedstawiamy wyniki naszego testu, nasze opinie o danym produkcie lub usłudze. A co za tym idzie – szczerze piszemy nie tylko o plusach, ale również o minusach.

Z tego też powodu nie ma tu wiele miejsca na ingerencję w ogólny wydźwięk wpisu. Oczywiście dopuszczamy zmiany po konsultacji (przed publikacją), ale tylko i wyłącznie jeśli dotyczą one merytorycznych zagadnień, które zostały poruszone, a warto je rozwinąć/wyjaśnić.

W skrajnych przypadkach, gdy ostateczny wydźwięk wpisu zostanie przez Zlecającego uznany za „zdecydowanie niekorzystny” możemy odstąpić od jego publikacji, co oczywiście nie wpływa na fakt wystawienia faktury VAT za usługę :-)

Dzięki temu taki wpis jest dla naszego czytelnika – poza dodatkową informacją – tak samo wiarygodny, jak każdy inny wpis. A to się opłaca każdej ze stron…

Szkolenia

Oprócz działań typowo reklamowych oferujemy szkolenia – zarówno dla osób początkujących, jak i bardziej zaawansowanych.

Tematy szkoleń w większości pokrywają się z poruszanymi przez nas tematami, czy m.in.:

  • WordPress: instalacja, konfiguracja, obsługa
  • WooCommerce: instalacja, konfiguracja, wprowadzanie produktów, realizacja zamówień
  • Serwery i hosting: wybór, konfiguracja i obsługa
  • eCommerce: szeroko rozumiany marketing
  • Prawo: zagadnienia związane z działalnością internetową, eCommerce, marketingiem (np. SPAM)
  • Bezpieczeństwo: szkolenia dotyczące zarówno zagadnień czysto technicznych, jak i – a może i przede wszystkim – niezbędnych środków ostrożności

Napisz artykuł / zaproponuj temat

Ale współpraca w ramach projektu WebInsider.pl to też możliwość opublikowania własnych treści na naszej stronie. Szczegóły takiej współpracy ustalane są indywidualnie, dlatego zapraszamy każdego chętnego do kontaktu.

Jeśli masz pomysł na wpis, chcesz nam “dać cynk”, czy podzielić się jakąś informacją dotyczącą już opublikowanego wpisu, ale z jakiś przyczyn nie możesz tego zrobić w formie komentarza – napisz do nas.