Współpraca z Webinsider.pl

W ramach serwisu Webinsider.pl oferujemy wiele form współpracy. Jesteśmy również otwarci na mniej standardowe (szablonowe) rozwiązania.

Jedyną zasadą jest win-win, czyli zadowolone z takiej współpracy muszą być wszystkie strony – my, jako redakcja, zleceniodawca, jak i nasi czytelnicy (oczywiście na tyle, na ile jest to możliwe).

Wśród dostępnych form reklamy proponujemy m.in.:

  • Reklamy wyświetlana na stronie
  • Recenzje i testy sprzętu/usług na zlecenie
  • Publikacja artykułów sponsorowanych (reklamowych/promocyjnych)
  • Linki sponsorowane w treści artykułów redakcyjnych

Recenzje i testy sprzętu/usług na zlecenie

Jest to z pozoru zwyczajny artykuł, w którym przedstawiamy wyniki naszego testu, nasze opinie o danym produkcie lub usłudze. A co za tym idzie – szczerze piszemy nie tylko o plusach, ale również o minusach.

Z tego też powodu nie ma tu wiele miejsca na ingerencję w ogólny wydźwięk artykułu. Oczywiście dopuszczamy zmiany po konsultacji (przed publikacją), ale tylko i wyłącznie, jeśli dotyczą one merytorycznych zagadnień, które zostały poruszone, a warto je rozwinąć/wyjaśnić. W skrajnych przypadkach, gdy ostateczny wydźwięk artykułu zostanie przez zlecającego uznany za „zdecydowanie niekorzystny” możemy odstąpić od jego publikacji, co oczywiście nie wpływa na fakt wystawienia faktury VAT za usługę.

Dzięki temu taki artykuł jest dla naszego czytelnika – poza dodatkową informacją – tak samo wiarygodny, jak każdy inny. A to się opłaca każdej ze stron… Tego typu artykuły zawsze oznaczamy jako „artykuł sponsorowany”.

Reklama na stronie

W ramach dostępnych form współpracy w naszym serwisie proponujemy szeroki zakres form reklamowych – w nagłówku, nad treścią, pod treścią, czy też w bocznym pasku (sidebar).

Oprócz wymienionych standardowych form reklamowych jesteśmy otwarci na mniej szablonowe działania, oczywiście w granicach rozsądku i możliwości technicznych.

Publikacja artykułów sponsorowanych

Oferujemy również możliwość publikacji artykułów sponsorowanych – zarówno pisanych na zlecenie przez członka naszej redakcji, jak i zewnętrznych, które otrzymujemy od zleceniodawcy.

Tego typu artykuły zawsze oznaczamy jako „artykuł sponsorowany” (tekst redakcyjny pisany na zlecenie) lub „gościnny artykuł sponsorowany” (tekst zewnętrzny).

Zobacz przykładowe artykuły sponsorowanegościnne artykuły sponsorowane.

Linki sponsorowane w treści artykułów redakcyjnych

W przypadku, gdy reklamowany produkt, usługa czy też strona docelowa (np. na blogu firmowym) jest zgodna z redakcyjnymi artykułami, które są już opublikowane, umożliwiamy dodanie do takiego artykułu informacji w formie linku sponsorowanego.

Tego typu linki zawsze oznaczamy jako „linki sponsorowane”, i mogą one wyglądać tak:

Jest to tylko forma poglądowa, którą można w pewnym zakresie modyfikować (przy założeniu, że dla czytelnika zawsze musi być jasne, że jest to link sponsorowany).

Napisz artykuł / zaproponuj temat

Ale współpraca w ramach projektu Webinsider.pl to też możliwość opublikowania własnych artykułów (artykuły gościnne) na naszej stronie. Szczegóły takiej współpracy ustalane są indywidualnie, dlatego zapraszamy każdego chętnego do kontaktu. Tego typu artykułu publikujemy zazwyczaj bezpłatnie, jednak nie mogą one mieć charakteru reklamowego.

Jeśli masz pomysł na wpis, chcesz nam “dać cynk”, czy podzielić się jakąś informacją dotyczącą już opublikowanego wpisu, ale z jakichś przyczyn nie możesz tego zrobić w formie komentarza – napisz do nas.