Wprawdzie sam raczej nie gram „na komórce” – szkoda czasu (i baterii ;-)), to w ramach „trzymania ręki na pulsie” czasem przeglądam co ciekawsze (głośniejsze) nowości…
Jakiś czas temu na Androida pojawiła się nowa odsłona „Wściekłych Ptaków”, ale niestety nie dane było mi w nią zagrać – przynajmniej na moim głównym telefonie… ;-)
I pewnie nie byłoby tematu, gdyby nie ostatnia aktualizacja – a dokładnie „opis nowości”, który „obiecywał”, a skończyło się na…
Spis treści w artykule
Angry Birds Epic
Aktualnie mój „główny telefon” działa pod kontrolą systemu Android 4.4 (KitKat), a jako „system wykonywania” (RunTime) używam ART (Android RunTime), i mimo pokaźnej liczby aplikacji do tej pory (do Angry Birds Epic) nie trafiłem jeszcze na taką która miałaby z tym jakiś problem – mimo, że ART cały czas jeszcze jest chyba w trybie „beta”.
Aplikacja po instalacji startowała, coś tam pobierała do internetu – po czym się „wysypywała”.
Nie miałem pewności, choć zastanawiałem się, czy to oby nie wina właśnie ART… Moje wątpliwości rozwiała ostatnia aktualizacja (1.0.10).
Android ART i Angry Birds Epic
Opis „nowości” dawał nadzieję, że usterka została naprawiona:
Nowości
Żaden błąd ani usterka nie powstrzyma najbardziej epickiej ze wszystkich gier z serii Angry Birds! Zaktualizuj teraz i ruszaj do walki!
A tu po uruchomieniu aplikacji „po aktualizacji” niespodzianka – zamiast „wywalenia się” aplikacji taki komunikat:
ART, the new experimental Android Runtime, is currently not supported. We hope to include ART support in futurę updates!
You may want to switch back to Dalvik to be able to play.
Żadne błędy ich nie powstrzymają… Ale wygląda na to, że ART już tak… ;-)
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01