O wFirma pisałem już kilkukrotnie – w dużej części wynika to z tego, że sam korzystam i zdecydowanie polecam…

Wprawdzie zapewne jest jeszcze kilka elementów które można zmodyfikować czy dodać, ale widać po kolejnych aktualizacjach, że rozwój serwisu (usługi) trwa w najlepsze…

Zapewne sporą część z klientów systemu wFirma ucieszyła ostatnia aktualizacja, która wprowadziła wyczekiwaną przez wielu integrację z (kontem) Allegro.

wFirma

Zanim przejdę do głównego tematu małe wprowadzenie dla osób które nie miały jeszcze do czynienia z wFirmą…

Kiedyś napisałbym, że wFirma (wfirma.pl) to serwis pozwalający w prosty sposób prowadzić księgowość (Książka Przychodów i Rozchodów, fakturowanie, kadry, ZUS, itp.)  w swojej działalności gospodarczej (firmie) on-line, czyli za pomocą przeglądarki internetowej, z każdego miejsca gdzie mamy dostęp do Internetu…

Z dodatkowym wsparciem doświadczonych księgowych, którzy pomagają jeśli mamy jakieś wątpliwości czy problemy…

Ale dziś w Firma to już m.in.:

  • Księgowość internetowa
  • Fakturowanie
  • Magazyn
  • System CRM (Baza kontrahentów, Kontakty, Wydarzenia, Dokumenty)
  • Kadry i Płace
  • Pomoc ekspertów
  • Strona mobilna
  • Integracja z firmami kurierskimi, bezpośrednia wysyłka listów z systemu, czy obsługa kas fiskalnych
  • Forum (nie tylko) dla klientów

.

wFirma i Allegro

Serwis wfirma.pl zintegrowany z portalem allegro.pl umożliwia zarządzanie własną sprzedażą. Poprawne ustawienia oraz umiejętne posługiwanie się systemem pozwala m. in. na:

  • Wystawianie wszystkich dokumentów sprzedażowych do pobranych z allegro transakcji
  • Księgowanie dokumentów wystawianych do pobranych aukcji
  • Integracja z magazynem (zmiana stanów magazynowych sprzedanych produktów)
  • Automatyczne dodawanie kontahentów zaczytanych z transakcji
  • Zarządzanie wieloma sklepami
  • W jednym miejscu zarządzasz, wystawiasz i księgujesz

wfirma_aktualizacja-20130206-07_email

.

Z tego co przeczytałem (i sprawdziłem na swoim koncie) w pomocy dotyczącej wprowadzonej integracji z Allegro, opcja ta jest domyślnie włączona…

Włączyć lub wyłączyć możemy ją w:

Ustawienia > Inne > Allegro: Włącz moduł Allegro

To też w kilku krokach możemy dodać nasze konto Allegro do serwisu, w tym celu wystarczy wybrać opcję:

Dodaj sklep

wfirma_allegro_201302_02

  • Nazwa sklepu – tu wpisujemy nazwę pod jaką konto będziemy widzieli w systemie wFirma, jest to tylko i wyłącznie nazwa na nasze wewnętrzne potrzeby
  • Login i hasło – musimy podać naszą nazwę użytkownika i hasło do konta Allegro

.

Moduł Allegro

Gdy mamy aktywny i skonfigurowany (dodany sklep) moduł „Allegro” dostęp do danych (transakcji) z konta uzyskać możemy w zakładce:

Przychody: Allegro

wfirma_allegro_201302_01

Wystarczy wybrać:

Pobierz nowe transakcje

.

Dostępność, czyli pakiety…

Moduł integracji z allegro dostępny jest dla pakietów „Fakturowanie i Magazyn”, „Fakturowanie i Księgowość” oraz „Fakturowanie, Księgowość i Magazyn”

A jeśli jeszcze nie korzystacie z wFirma, możecie założyć dowolne konto (dowolny pakiet), i testować go bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań przez 30 dni…

A jeśli jeszcze nie korzystacie z serwisu wFirma, to być może zainteresuje Was jeden ze sposobów na otrzymanie konta premium w wFirma na rok za darmo…

(!) Zgłoś błąd na stronie
Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Patryk