Firma Implix (GetResponse) specjalizująca się m.in. w obsłudze e-mail marketingu przygotowała kolejny poradnik dla chcących poprawić skuteczność swoich kampanii e-mail marketingowych…
Tym razem – poprzez zwiększenie dostarczalności wiadomości…
Jak to zwykle/często bywa, poradnik w jakimś stopniu jest reklamą samego wydawcy (w tym wypadku GetResponse), ale zapewne kilka rad/wskazówek można przenieść na swoje innego dostawcy usługi podwórko…
Poradnik opisuje m.in.:
I. Jak GetResponse pomaga uzyskać dostarczalność na poziomie 99%
- Email marketing za przyzwoleniem
- Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami skrzynek pocztowych.
- Najwyższej klasy narzędzia dla najwyższej dostarczalności
- Zwroty twarde, autentykacja wiadomości email, wypisy…
II. 10 zasad, które powinieneś wdrożyć, by optymalizować swoją dostarczalność
- Reputacja adresu IP oraz domeny nadawcy
- Jakość bazy adresowej
- Treść wiadomości
- Reputacja adresu nadawcy (pole “Od:”)
- Poproś odbiorców o umieszczenie na liście zaufanych nadawców
- Unikaj spamerskich sztuczek
- Zredukuj ilość ryzykownych słów do zera
- Polegaj na SpamScore Check
- Monitoruj dostarczalność
- Bądź w kontakcie!
III. Podsumowanie
IV. O GetResponse
- Krótki przegląd wybranych nowości w Home Assistant 2024.3, czyli nowy typ widoku, nowy wykres w energii, oraz interaktywne uruchamianie skryptów - 1970-01-01
- Prosty sposób na przesyłanie w formularzu internetowym danych z pól znajdujących się poza formularzem internetowym - 1970-01-01
- Nowe wytyczne EASA, czyli to nie wzrok, a wzór matematyczny ma decydować o tym, czy latasz dronem w zasięgu wzroku (VLOS) - 1970-01-01