Firma Implix (GetResponse) specjalizująca się m.in. w obsłudze e-mail marketingu przygotowała kolejny poradnik dla chcących poprawić skuteczność swoich kampanii e-mail marketingowych…

Tym razem – poprzez zwiększenie dostarczalności wiadomości…


Jak to zwykle/często bywa, poradnik w jakimś stopniu jest reklamą samego wydawcy (w tym wypadku GetResponse), ale zapewne kilka rad/wskazówek można przenieść na swoje innego dostawcy usługi podwórko…

 

Poradnik opisuje m.in.:

I. Jak GetResponse pomaga uzyskać dostarczalność na poziomie 99%

  • Email marketing za przyzwoleniem
  • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami skrzynek pocztowych.
  • Najwyższej klasy narzędzia dla najwyższej dostarczalności
  • Zwroty twarde, autentykacja wiadomości email, wypisy…

II. 10 zasad, które powinieneś wdrożyć, by optymalizować swoją dostarczalność

  • Reputacja adresu IP oraz domeny nadawcy
  • Jakość bazy adresowej
  • Treść wiadomości
  • Reputacja adresu nadawcy (pole “Od:”)
  • Poproś odbiorców o umieszczenie na liście zaufanych nadawców
  • Unikaj spamerskich sztuczek
  • Zredukuj ilość ryzykownych słów do zera
  • Polegaj na SpamScore Check
  • Monitoruj dostarczalność
  • Bądź w kontakcie!

III. Podsumowanie

IV. O GetResponse

Zgłoś błąd na stronie

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które - w miarę możliwości - spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. "linki partnerskie", co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte... :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!