Co by nie mówić o jakości „niektórych” produkcji Netfliksa, czy też o kolejnych konkurentach, to trzeba przyznać uczciwie, że Netflix w segmencie VOD potęgą jest i basta. Zresztą mam wrażenie, że często kampanie promocyjne/reklamowe wychodzą im lepiej, niż (niektóre) seriale. I nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie ostatniego sezonu House of Cards… ;-P

Właśnie ogłoszono, że mniej niż 0,5% konto w serwisie jest nieużywanych przez rok lub dłużej. Czyli ktoś aktywował subskrypcję, pewnie jedną z wielu, być może nawet zapomniał, że ma (sic!), nie korzysta z opłacanego abonamentu, a Netflix zarabia. A przynajmniej tak było, bo teraz takie konta (subskrypcje) mają być automatycznie wygaszane – z opcją „wznowienia konta” w ciągu 10 miesięcy od wyłączenia. Może nie jest to marketing wprost, ale trzeba przyznać, że relatywnie tanim kosztem Netflix zrobi(ł) sobie sporo dobrego PRu.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Patryk