Już za kilka dni, bo 21 grudnia 2020 wchodzą w życie zmiany w prawie telekomunikacyjnym, które dają większe uprawnienia abonentom usług telekomunikacyjnych (internet, telefon). To na co szczególnie warto zwrócić uwagę, to możliwość rozwiązania (wypowiedzenia) umowy za pomocą poczty e-mail, bez „zabawy” w wizyty salonie, czy też wysyłanie listów (najlepiej poleconych).
Kolejna ważna nowość, a być może nawet i ważniejsza, to koniec z automatycznym przedłużaniem umowy. Od 21 grudnia „operator – nie później niż 30 dni przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta – będzie musiał poinformować (…) klienta” o tym, że kończy się umowa i nastąpi jej automatyczne przedłużenie.
Więcej o tych i pozostałych zmianach w artykule „z myślą o kliencie – nadchodzą ważne zmiany”.
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01