Wprawdzie powoli przymierzam się również w przypadku Newslettera Webinsider.pl do „wyjścia” z usługi MailerLite, to cały czas jest to usługa, którą polecam, zwłaszcza dla osób zaczynających swoją przygodę z szeroko rozumianym e-mail marketingiem. Na start mamy nie tylko brak opłat do 2 000 aktywnych (!) subskrybentów, ale co istotniejsza, sama obsługa tego narzędzia jest prosta/intuicyjna. A do tego co chwilę pojawiają się nowe możliwości…

Tym razem w usłudze MailerLite pojawiło się kilka „interaktywnych modułów”, z których można korzystać, komponując wiadomość e-mail, która następnie zostanie wysłana do naszej bazy. Pierwszy nowy moduł (blok) to karuzela, czyli pewnego rodzaju slider z kilkoma grafikami (maksymalnie 6 grafik). Kolejny nowy element (moduł) to tzw. akordeon, czyli rozwijana lista, która świetnie sprawdza się np. na potrzeby pytań i odpowiedzi (FAQ). Ostatni z nowych bloków (modułów, elementów) to sekcja przeznaczona na kupon rabatowy, np. do sklepu internetowego.

Zmian doczekał się moduł z ankietą, w którym teraz można umieścić nawet 30 pytań. Nieźle, zwłaszcza że – przypominam – mamy do czynienia z wiadomością e-mail, a nie np. stroną internetową. Ostatnia zmiana, jaka właśnie zawitała do usługi MailerLite, to usprawnienia w module dynamicznie generowanej zawartości (dynamic content), gdzie do decydowania która grupa (segment) co zobaczy, możemy teraz wybrać/zdecydować kto nie zobaczy nic… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie