Być może niektórzy czytelnicy z dłuższym stażem gdzieś w 2019 roku trafili na naszej stronie na quiz-reklamę „blokującą” preczytanie całości artykułu bez odpowiedzi na proste pytanie związane z wyświetlaną reklamą (tzw. questvertising). Za ten mechanizm odpowiadał system AdQuesto, które od czasu do czasu testowałem na tej stronie. Pod koniec stycznia 2020 dostałem e-mail, że „niestety projekt Adquesto – mimo pewnych sukcesów – zakończył się niepowodzeniem w obecnej formie”. I choć kokosów z tego nie było – ale tez ich się nie spodziewałem, bardziej traktowałem to jako test takiej metody zarabiania – to jednak trochę szkoda było projektu. Zwłaszcza że „ekipa kontaktowa” sprawiała pozytywne wrażenie.

Minęło kilka miesięcy od tego momentu i z początkiem tego tygodnia na moją skrzynkę pocztową trafiła wiadomość z informacją, że AdQuesto wraca. Wraca, ale pod nową nazwą – Questpass (choć strona na razie działa tylko pod starym adresem związanym ze starą nazwą). Nie wiem, czy stara nazwa faktycznie fajniejsza, czy może to kwestia przyzwyczajenia, ale… stara nazwa fajniejsza. W każdym razie możliwe, że w najbliższym czasie możliwe, że wrócimy do testów. Zapewne ku Waszej radości… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!