No i zgodnie z „zapowiedziami” Plus przedstawił dziś nową ofertę na kartę – Plush, choć na pełny start trzeba będzie poczekać chyba do jutra…

Plush w sieci Plus, czyli zamiast ziemniaka – mamy pluszaka…

Tak jak pisałem wcześniej – będzie to oferta na kartę (PrePaid), i wszystko na razie wskazuje na to, że będzie skierowana – przynajmniej wizerunkowo – raczej do młodych ludzi… Zaryzykowałbym nawet, że głównym rywalem ma być nju mobile – i tak zamiast „ziemniaka” znanego z nju mobile mamy pluszaka:

plus_plush_baner_gb01

Dziś jeszcze musimy posiłkować się w większości „marketingiem z prezentacji”, ale wiele już wiemy… Reszty dowiemy się zapewne już jutro:

plushbezlimitu-pl_20140908

Oferta Plush

Standardowe ceny raczej nie odbiegają od cen rynkowych, a nawet szybują gdzieś w górnych granicach tego segmentu:

  • Minuta: 29 groszy
  • SMS/MMS: 19 groszy
  • 100 kB: 19 groszy

#bezkonsekwencji

Zapewne głównym motorem napędowym oferty mają być „pakiety” (taryfy?) pozwalające korzystać z telefonu „bez limitu”. I do dyspozycji będą pakiety:

  • 2 GB i SMSy do wszystkich – 15 zł
  • 2 GB, SMSy do wszystkich i minuta za 9 groszy – 20 zł
  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich – 25 zł
  • Nielimitowane rozmowy i SMSy do wszystkich – 30 zł
  • Nielimitowane rozmowy, SMSy do wszystkich i 500 MB – 35 zł

Każdy powyższy pakiet ważny jest przez 30 dni…

Doładowania

Wydawało by się, że w dobie „konto ważne po wieki” i tym podobnych promocji nie ma to już takiego znaczenia, ale od czasu gdy do ofert na kartę weszły promocje/taryfy „no limit” widać odwrót operatorów w kierunku „lepszego motywowania użytkowników do regularnych doładowań”.

W przypadku Plusha doładowania można podzielić zasadniczo na 2 grupy, a konkretnie:

  • Doładowanie za 5-30 zł – za każdą złotówkę mamy 1 dzień, czyli 5 zł to 5 dni, 10 zł to 10 dni…
  • Doładowanie za 50 – 90 dni
  • Doładowanie za 100 – 180 dni

Przejście do oferty Plush

Do oferty będzie można przejść z innych taryf w Plus na Kartę za pomocą kodu USSD:

*147*19#

.

 [Aktualizacja 2014.09.09]

Strona PlushBezLimitu.pl to nie moja bajka…

Dziś – po starcie strony PlushBezLimitu.pl – chciałem uzupełnić podane powyżej informacje o nowe informacje i/lub elementy związane z ofertą… Ale na razie nie mam na to… hm… ochoty i/lub cierpliwości i/lub czasu…

Chyba dawno nie widziałem tak chaotycznej przedstawionej usługi/oferty, ktoś chyba przesadził z „luzackością” – oczywiście jest to tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia, na podstawie kilku chwil spędzonych na stronie. Choć mam wrażenie, że z każdą chwilą jest jakby trochę łatwiej…

Pomijam już wygląd i kolorystykę – to rzecz gustu, choć na pewno nie ułatwiła mi ona próby zapoznania się treścią dostępną na stronie – tak więc na razie pasuje, może kiedyś… Chyba, że za pomocą przeglądarki Lunx da się to jakoś ogarnąć… ;-)

Rozumiem prawdopodobny zamysł – ma być luźno, z jajem… Ale to nie powinno przeszkadzać w odbiorze oferty… Wystarczy spojrzeć choćby na stronę nju mobile, by się przekonać, że można…

Ale niezależnie od mojej opinii o stronie, trzeba przyznać, że oferta Plush prezentuje się całkiem przyjemnie i na pewno znajdzie sporo chętnych… :-)

Zgłoś błąd na stronie

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które - w miarę możliwości - spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. "linki partnerskie", co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte... :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!