Envato Elements - pobieraj co chcesz, ile chcesz

Zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami – dostępna jest już nowa oferta Red Bull No Limit, która jest odpowiedzią Play na nju mobile (Orange)

Która oferta lepsza? Jak zawsze  – wiele zależy od tego jak i do czego używacie telefonu… Ale by odpowiedzieć na to pytanie – należy zapoznać się z ofertą… Tak więc zaczynamy…

Red Bull Mobile No Limit

red-bull-mobile_no-limits_20130426_baner

Podstawowa oferta to 29,50 za rozmowy no limit do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce.

Oferta dostępna jest tylko przez stronę internetową operatora, i występuje w formie 2 abonamentów:

  • Red Bull MOBILE NO LIMITS 29,5
  • Red Bull MOBILE NO LIMITS 39,5

red-bull-mobile_no-limits_20130426

Red Bull MOBILE NO LIMITS 29,5

Za 29,50 zł miesięcznie otrzymujesz:

  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci
  • Pakiet 50 MB
  • Oferta bez zobowiązań
  • Darmowy dostęp do YouTube, Facebook i NK
  • Darmowy dostęp do Świata Red Bulla

SMS/MMS kosztuje 18 groszy

Możesz dodatkowo dokupić pakiet:

  • Nielimitowane SMS’y do wszystkich sieci za 10 zł

Czyli robi się z tego:

Red Bull MOBILE NO LIMITS 39,5

Za 39,50 zł miesięcznie otrzymujesz:

  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci
  • Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci
  • Pakiet 50 MB
  • Oferta bez zobowiązań
  • Darmowy dostęp do YouTube, Facebook i NK
  • Darmowy dostęp do Świata Red Bulla

.

Do obu abonamentów można dokupić pakiety internetowe:

  • 333 MB za 11 zł (*111*240*1#)
  • 666 MB za 16 zł (*111*241*1#)
  • 2 GB za 20 zł (*111*395*1#)

.

Opłata aktywacyjna:

I dochodzimy chyba do największej wady nowej oferty – bo niby abonament bez zobowiązań, ale:

W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej opłata aktywacyjna wynosi 49 PLN.

.

Regulaminy:

.

.

„Red Bull Mobile No Limit” vs nju. „mobile z rachunkiem”

  • Opłata aktywacyjna w RBM: 49zł, a nju jej nie ma (przy korzystaniu z e-faktur)
  • W RBM zawsze zapłacimy minimum 29,50 zł lub 39,50 zł, a w nju mamy dolny próg 9 zł, reszta zależnie od wykorzystania
  • W RBM za „no limit” na rozmowy zapłacimy zawsze 29,50 zł, a w nju maksymalnie 29 zł
  • W RBM za „no limit” na rozmowy i SMS’y zapłacimy zawsze 39,50 zł, a w nju maksymalnie 38 zł
  • W RBM nie ma oferty na nielimitowane SMS’y, a w nju wystarczy 9 zł
  • W RBM za 2GB z lejkiem zapłacimy zawsze 20 zł, a w nju za 1GB z lejkiem 19 zł (maksymalnie)
  • W RBM w abonamencie dostajemy 50Mb z lejkiem, a w nju za każdy 1MB zapłacimy 19 groszy
  • W RBM jest nielimitowany dostęp do serwisu YouTube i Facebook – co dla wielu może być dodatkową/dużą zaletą
(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera!