Z zakupów „spożywczych” przez internet miałem już okazję korzystać wielokrotnie – chyba od samego początku, jak tylko ta usługa zaczęła się pojawiać u kolejnych „dostawców”… Dlatego też miałem okazję przetestować większość dostawców działających „w rejonie”.

Tesco wprawdzie też… Ale tym razem – pod nowym adresem – niestety się nie udało…

Tesco eZakupy

Teoretycznie wszytko OK:

  • Jestem w obszarze działania/dostaw (test po kodzie pocztowym)
  • Jest moje miasto, jest moja ulica…

Ale nie ma mojego numeru domu… Choć „sąsiedzi” są…

Ktoś „w Tesco” wpadł chyba na dość oryginalny pomysł by „numer domu” wybierać z rozwijanej listy, zamiast samodzielnie wpisać te 1, 2 czy nawet niech będzie, że 3-4 cyfry…

I by nie było, że to jakiś „adres śnieżynka” – bo już z 3 lata ma, więc to będzie chyba więcej/dłużej niż Tesco świadczy swoją usługę eZakupów…

Domyślam się, że nie jestem jedyny – stąd na stronie wisi już stosowny komunikat:

Nie możesz znaleźć adresu? Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Patryk