Z zakupów „spożywczych” przez internet miałem już okazję korzystać wielokrotnie – chyba od samego początku, jak tylko ta usługa zaczęła się pojawiać u kolejnych „dostawców”… Dlatego też miałem okazję przetestować większość dostawców działających „w rejonie”.
Tesco wprawdzie też… Ale tym razem – pod nowym adresem – niestety się nie udało…
Spis treści w artykule
Tesco eZakupy
Teoretycznie wszytko OK:
- Jestem w obszarze działania/dostaw (test po kodzie pocztowym)
- Jest moje miasto, jest moja ulica…
Ale nie ma mojego numeru domu… Choć „sąsiedzi” są…
Ktoś „w Tesco” wpadł chyba na dość oryginalny pomysł by „numer domu” wybierać z rozwijanej listy, zamiast samodzielnie wpisać te 1, 2 czy nawet niech będzie, że 3-4 cyfry…
I by nie było, że to jakiś „adres śnieżynka” – bo już z 3 lata ma, więc to będzie chyba więcej/dłużej niż Tesco świadczy swoją usługę eZakupów…
Domyślam się, że nie jestem jedyny – stąd na stronie wisi już stosowny komunikat:
Nie możesz znaleźć adresu? Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01
Miałem dokładnie ten sam problem. Nr sąsiadów jest, mój nie … Zgłosiłem ten fakt do BOK, odpisano mi, że mój adres wkrótce się pojawi a w międzyczasie abym podał nr domu sąsiada a w uwagach dotyczących dostawy swój prawidłowy adres. Z zakupów zrezygnowałem. Minęły 2 miesiące od tamtego czasu, chciałem sprawdzić czy nr mojego domu został uzupełniony. okazało się że niestety dalej go brakuje. Zupełnie nie rozumiem co stanowi przeszkodę w poprawieniu bazy danych adresów, tym bardziej po zgłoszeniu tego faktu do BOK.
Przyczyn takiego „zachowania” może być kilka, choćby:
Niezależnie od powodu – u mnie tak samo, z zakupów zrezygnowałem…