Revolut: Lepsze niż Twoje obecne konto bankowe

Z zakupów „spożywczych” przez internet miałem już okazję korzystać wielokrotnie – chyba od samego początku, jak tylko ta usługa zaczęła się pojawiać u kolejnych „dostawców”… Dlatego też miałem okazję przetestować większość dostawców działających „w rejonie”.

Tesco wprawdzie też… Ale tym razem – pod nowym adresem – niestety się nie udało…

Tesco eZakupy

Teoretycznie wszytko OK:

  • Jestem w obszarze działania/dostaw (test po kodzie pocztowym)
  • Jest moje miasto, jest moja ulica…

Ale nie ma mojego numeru domu… Choć „sąsiedzi” są…

Ktoś „w Tesco” wpadł chyba na dość oryginalny pomysł by „numer domu” wybierać z rozwijanej listy, zamiast samodzielnie wpisać te 1, 2 czy nawet niech będzie, że 3-4 cyfry…

I by nie było, że to jakiś „adres śnieżynka” – bo już z 3 lata ma, więc to będzie chyba więcej/dłużej niż Tesco świadczy swoją usługę eZakupów…

Domyślam się, że nie jestem jedyny – stąd na stronie wisi już stosowny komunikat:

Nie możesz znaleźć adresu? Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!

Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)