Zgodnie z zapowiedziami – i mimo kilku „wpadek po drodze” już oficjalnie blog firmowy Orange działa w nowej odsłonie… I trzeba przyznać, że jest dobrze, a nawet bardzo dobrze… Choć jeszcze kilku elementów brakuje, czy wymaga poprawy…

Blog firmowy Orange

Zanim zajmiemy się nową odsłoną serwisu małe podsumowanie 5 lat istnienia bloga:

Magia liczb:

  • 3625 postów
  • 160 324 komentarze
  • Ponad 100 000 wiernych czytelników miesięcznie
  • 18 blogerów współpracujących na co dzień
  • Nakręcone ponad 35 godzin materiału video
  • 450 nagrodzonych w konkursach

Wszyscy razem

Oprócz wyglądu jest jeszcze jedna zmiana – wszystkie 4 blogi:

  • Rzecznika
  • Technologiczny
  • Korporacyjny
  • Sportowy

zostały połączone w jeden, na którym znajdziemy wszystkie treści – zarówno archiwalne, jak i nowe…

Responsive Web Design

Czy jest lepiej? Na pewno nowocześniej… Reszta to w dużej mierze rzecz gustu… Ale wg mnie jest OK, choć… Do tego zmiany raczej „ewolucyjne”, więc nikt ze „stałych bywalców” nie powinien czuć się zagubiony… ;-)

To na co warto zwrócić uwagę to fakt, że nowa wersja strony została wykonana zgodnie z aktualnymi trendami, czyli „jedna wersja dla wszystkich urządzeń” i w sposób „dynamiczny” dopasowuje sposób wyświetlania treści do rozmiaru (rozdzielczości) ekranu urządzenia z którego korzystamy.

Przeglądarka na komputerze:

Telefon:

.

Jest dobrze, ale…

To co na pewno jeszcze należy przywrócić, bo w nowej odsłonie zaginęło to m.in.:

  • Data i godzina komentarza
  • Opcja „Zapamiętaj dane”
  • Opcja „Powiadom o odpowiedzi”

Z „nowych rzeczy” przydałoby się m.in.:

  • Logowanie (własne konto)
  • Lepsze powiadomienie o nowych komentarzach/odpowiedzi na komentarz (gdy już powróci ;-))
(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.