Mimo, że ostatnia moja przygoda z BOK Orange raczej nic nie dała, zasięg jaki był, taki nadal jest… Jak występowały problemy przy pobieraniu bilingu z Orange On-Line, tak dalej występują…

To tym razem jestem w pełni pozytywnie zaskoczony, i chciałbym pochwalić…

Zdarzyło się na jednym z moich numerów, że kilka dni temu, zamiast jednego pakietu SMS (600 SMS do Orange za 6zł na 30 dni), „aktywowało się” (bardzo możliwe, że przez błąd osoby, która miała pakiet aktywować) takich pakietów „kilka”, a za każdy pakiet została pobrana stosowna opłata…

W każdym razie, do wykorzystania w 30 dni było coś ponad 8500 SMS’ów, co raczej w normalnych warunkach przekracza potrzeby przeciętnego użytkownika…

By ograniczyć straty, postanowiliśmy przeprowadzić „masowy test ilościowy” dotyczący przesyłu dużej ilości SMS’ów w trybie „ciągłym” (coś jak system monitorujący). Na to poszło z 1000-1500 sztuk… Reszta by pewnie przepadła, ale…

Na szczęście okazało się, że po wysłaniu krótkiego zapytania do Biura Obsługi Klienta Orange, czy dało by się coś z tym zrobić…

Dało się, i to zaledwie w kilka minut od wysłania wiadomość…
Nadmiarowe SMS’y znikły, a środki wróciły na konto…

Jak widać, można… :-)

(!) Zgłoś błąd na stronie