Envato Elements - pobieraj co chcesz, ile chcesz

Nie tak dawno temu pisałem o GetResponse i przygotowanym przez nich raporcie dotyczącym „aspektów prawnych e-mail marketingu”, dziś będzie…

Hm… Teoretycznie quiz, niby przy okazji jakieś porady… Ale przede wszystkim to chyba całkiem dobry przykład jak z „potencjalnego klienta” (GetResponse) zrobić… klienta ;-)

Ale po kolei…

Email marketing quiz – sprawdź na jakim poziomie jest Twój email marketing!

getresponse_email-marketing-quiz_20130819_01

Sprawdź efektywność swoich kampanii mailingowych pod względem wykorzystania zaawansowanych strategii email marketingowych. Oblicz wynik i dowiedz się czy osiągnąłeś już mistrzowski poziom, bądź skorzystaj z naszych rad, aby tworzyć newslettery na najwyższym poziomie.

Quiz

Quiz składa się z ok 24 pytań (TAK/NIE) podzielonych na 5 „bloków tematycznych”:

  • Budowanie baz subskrybentów (5 pytań)
  • Optymalizacja formularza zapisu (4 pytania)
  • Segmentacja i jakość bazy (4 pytania)
  • Optymalizacja newsletterów (7 pytań)
  • Dostarczalność (4 pytania)

24 x TAK

Raczej nie traktowałbym tego jako realnego testu swojej wiedzy – na wszystkie pytania śmiało można odpowiedzieć „tak” by otrzymać tytuł:

Najlepszy na rynku

getresponse_email-marketing-quiz_20130819_02

Gratulacje – jesteś prawdziwym ekspertem email marketingu.

Masz całą wiedzę w jednym palcu. Pochwal się swoim wynikiem wśród swoich znajomych na Facebooku i Twitterze. Pamiętaj jednak, że taki wynik to nie powód, żeby siedzieć z założonymi rękami, popijając kawę. Konkurencja nie śpi – i Ty też nie możesz. Miej oczy i uszy otwarte – poszukuj innowacyjnych rozwiązań, aby Twoja oferta rynkowa była jeszcze lepsza – codziennie rodzą się miliony pomysłów.

„Pułapka”, zachęta… Self marketing ;-)

Moim zdaniem – tak jak pisałem na wstępnie – jest to dobry przykład jak dać coś „potencjalnemu klientowi”, by zmienić go w faktycznego klienta…

Może też o tym świadczyć zwrot „promo” w adresie prowadzącym do quizu…

Ale to nie oznacza, że nie warto – wręcz przeciwnie, zwłaszcza jak masz chwile czasu i/lub zaczynasz swoją przygodę z e-mail marketingiem!

Przy każdym pytaniu jest „podpowiedź/rada” co zwłaszcza na początku „przygody z e-mail marketingiem” może być przydatne…

Przykładowe pytanie i „porada”:

Czy wysyłasz maila z prośbą o potwierdzenie subskrypcji do wszystkich swoich nowych subskrybentów?

RADA: Subskrypcja za potwierdzeniem jest najskuteczniejszą metodą weryfikacji nowych subskrybentów, wymaga kliknięcia w link aktywacyjny po kliknięciu którego adres zostanie dopiero aktywowany w Twojej bazie.

Cały „promo-quiz” najdziecie pod tym adresem…

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!

Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Na WebInsider.pl korzystamy z motywu Extra od Elegant Themes. Zobacz dlaczego...