Księgowość internetowa wFirma 80% taniej dla czytelników WebInsider.pl

Wprawdzie infografiki zamieszczam rzadko… By nie napisać, że bardzo rzadko… To czasem można zrobić wyjątek – zwłaszcza, że „po porannym sprawdzeniu poczty” akurat przyszła mi ona na myśl…

A to za sprawą pewnego zapytania o pozycjonowanie – które jak to „czasem” bywa, wyglądało jakoś tak:

Witam. Właśnie uruchomiliśmy stronę internetową naszej firmy [adres strony]. Chcielibyśmy być „w Google” na 1-2 pozycji na następujące hasła… Najlepiej w ciągu maksymalnie 2 tygodni. Od razu informujemy, że X oferuje nam taka usługę za Y zł, ale szukamy innych (tańszych) ofert…

Oczywiście trochę to „podkoloryzowałem” – ale faktycznie zdarzają się podobne zapytania…

Pozycjonowanie strony internetowej/WWW (SEO)

Nie twierdzę, że się nie da w ciągu 1-2 tygodni wypozycjonować nowej strony „na szczyt Google” – bo (pewnie) się da, choć wiele zależy od „jakości strony” jak i fraz na które ma odbywać się pozycjonowanie.

Ale raczej nie liczyłbym na taki efekt np. za 100 zł – zwłaszcza na początku… Bo choćby sama optymalizacja strony, czy „zaplecze” będzie zapewne więcej kosztować..

Szybkie i tanie na sam szczyt wypozycjonowanie

A trzeba pamiętać/wiedzieć, że zazwyczaj w takich przypadkach („szybkie i tanie na sam szczyt wypozycjonowanie”) spadek jest mocno bolesny, i raczej nieuchronny – często z powodu kary nałożonej za „metody pozycjonowania niezgodne z wytycznymi dla webmasterów”, co oznacza właściwie śmierć dla „pozycjonowanej strony” w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie nie musi być drogie – ale zazwyczaj wtedy wymaga czasu, i (własnego) nakładu pracy by np. dostarczyć odpowiednią treść w odpowiedniej formie…

Oczywiście „złotówki czy dolary” mądrze wydane mogą znacznie ten proces uprościć/przyspieszyć ;-)

Infografika: Koszty SEO (pozycjonowania)

Infografika powstała na bazie ankiety przeprowadzonej w dniach o 4 do 10 kwietnia 2013 roku, i była publicznie dostępna w Google+, na Facebooku oraz forum PiO. Łącznie uwzględniono (po weryfikacji) 49 ankiet.

Najwięcej odpowiedzi otrzymaliśmy z województw mazowieckiego, małopolskiego i śląskiego. Ta grupa odpowiedzi jako reprezentująca te trzy województwa trafiła na prawą stronę infografiki. (…) Lewa strona infografiki przedstawia wszystkie zebrane informacje posegmentowane według wielkości przedsiębiorstwa. Zastosowaliśmy skalę MŚP z podziałem na jednoosobową działalność gospodarczą, mikro i małe przedsiębiorstwa.

Infografika: Koszty SEO

Infografika pochodzi ze strony Silesia SEM, i została przygotowana przez agencję interaktywną Ko-Ko z Wrocławia.

Z racji rozmiaru pliku – jego podgląd w ramach strony może być niewystarczający, dlatego tutaj znajduje się bezpośredni link do grafiki.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Młody Szymon dzięki motywowi Divi od Elegant Themes zrobił stronę dla firmy ojca
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Młody Szymon powiedział tacie o promocji dla czytelników WebInsider.pl i zaoszczędzili 80% na księgowości internetowej wFirma