Wprawdzie „karty produktów” w Google Play mają nowy wygląd już od kilku dni – ale nie było wcześniej czasu o tym wspomnieć…

Moim zdaniem wygląda to teraz ładniej, choć jeszcze nie wszyscy „deweloperzy” dodali nowe – wymagane – elementy do swoich aplikacji, by w pełni wykorzystać nowy wygląd/układ.

Nowa „karta produktu” w Google Play

Pewnie to kwestia gustu, ale moim zdaniem jest nowocześniej… Chyba przejrzyściej, i tak mamy kolejno:

  • Grafikę promocyjną
  • Ikonę, nazwę aplikacji i dewelopera
  • Przyciski akcji: zainstaluj, kup, odinstaluj i uruchom
  • Podstawowe ikony, symbolizujące: ilość pobrań, oceny, kategorię oraz link do podobnych aplikacji
  • „Co nowego”, czyli informacja o aktualizacji (wreszcie nie trzeba szukać „daleko na dole” ;-))
  • „Więcej informacji” – czyli zazwyczaj pełny opis aplikacji
  • Grafiki z aplikacji
  • Komentarze użytkowników

Zresztą zobaczcie sami:

google-play_nowa-karta-produktu_201408

Zmiany dla dewelopera

Oczywiście nowy wygląd karty aplikacji, to również zmiany dla dewelopera.

Od 31 sierpnia 2014 będą wymagane następujące elementy – wcześniej „opcjonalne”:

  • Krótki opis (dawniej slogan reklamowy)
  • Grafika w sekcji Polecane (1024 (szer.) x 500 (wys.))

Oczywiście nie oznacza to, że jak ktoś się zagapi i nie wprowadzi zmian jego aplikacja wyleci ze sklepu – po prostu nie będzie można dokonać żadnych zmian w opisie będącej już w Google Play aplikacji bez dodania tych elementów.

 

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera!
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Na WebInsider.pl korzystamy z motywu Extra od Elegant Themes. Zobacz dlaczego...