17 września (sic!) Facebook zaprezentował narzędzie Facebook Business Suite, czyli narzędzie, które ma wspomóc firmy – na razie te mniejsze – w działaniach (marketingowych i komunikacyjnych) w „produktach” Facebooka, czyli w serwisie Facebook, Instagram i komunikatorze Messenger (wsparcie dla WhatsApp ma pojawić się w przyszłości).
I choć potencjalnie w Facebook Business Suite niekoniecznie będzie coś więcej, niż da się z każdego wspieranego serwisu „na piechotę” uzyskać, to jest to pomysł jak najbardziej sensowny, bo co bym nie myślał o Facebooku (i ogólnie mediach społecznościowych), to nie dziwi, że za stadami owieczek poszły tam na łowy również firmy, w tym te małe i jeszcze mniejsze, gdzie często nie ma nikogo dedykowanego do obsługi tych platform (sic!).
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01