17 września (sic!) Facebook zaprezentował narzędzie Facebook Business Suite, czyli narzędzie, które ma wspomóc firmy – na razie te mniejsze – w działaniach (marketingowych i komunikacyjnych) w „produktach” Facebooka, czyli w serwisie Facebook, Instagram i komunikatorze Messenger (wsparcie dla WhatsApp ma pojawić się w przyszłości).
I choć potencjalnie w Facebook Business Suite niekoniecznie będzie coś więcej, niż da się z każdego wspieranego serwisu „na piechotę” uzyskać, to jest to pomysł jak najbardziej sensowny, bo co bym nie myślał o Facebooku (i ogólnie mediach społecznościowych), to nie dziwi, że za stadami owieczek poszły tam na łowy również firmy, w tym te małe i jeszcze mniejsze, gdzie często nie ma nikogo dedykowanego do obsługi tych platform (sic!).
![(!) Zgłoś błąd na stronie](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2019/12/webinsider_zglos-blad-na-stronie_200x29_888888.png)
![Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2025/12/pomogle-postaw-mi-wirtualna-kawe-202308-6f4e37.png)
- Zakupy w sklepie Bambu Lab bez podatku VAT, czyli rejestracja jako B2B oraz specjalny link do specjalnego sklepu - 1970-01-01
- W Home Assistant 2024.7 w końcu można bezpośrednio z właściwości danego elementu zarządzać jego rozmiarem w cały jeszcze czas eksperymentalnym układzie „sekcje” - 1970-01-01
- Sprzedajesz drona DJI? Usuń go ze swojego konta. Kupujesz używanego drona DJI? Zadbaj, by dotychczasowy właściciel usunął go ze swojego konta! - 1970-01-01