W październiku pisałem o tym, że Revolut wprowadził dostęp do konta z przeglądarki, i choć opcji było niewiele, to miałem nadzieję, że to początek, i ten kanał dostępu do usługi będzie rozwijany. Dziś podczas logowania do konta przez przeglądarkę na komputerze powitał mnie „przewodnik”, prezentujący nowe możliwości. I faktycznie, powoli całość w tej formie zaczyna przypominać coś, z czego będzie można korzystać nie tylko jako ciekawostki.
Wprawdzie nadal nie ma wszystkich opcji, które są dostępne z poziomu aplikacji Revolut, tak samo jak zalogowanie się do konta przez przeglądarkę i tak wymaga uruchomienia aplikacji na telefonie, by potwierdzić dostęp (sic! ;-)), to z poziomu przeglądarki możemy już nie tylko sprawdzić stan konta, ale też przeglądać bardziej szczegółowe informacje dotyczące historii transakcji, czy też… dokonać wpłaty środków na swoje konto.
Ale na razie i tak największą zaletą – przynajmniej potencjalnie – wydaje się być opcja pozwalająca na… kontakt z konsultantem, co nie tylko jest wygodniejsze niż na telefonie (forma pisana), ale i może się przydać w momencie, gdy np. zgubimy telefon. Tylko nie wiem, jak się wtedy tam zalogujemy… ;-P
![(!) Zgłoś błąd na stronie](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2019/12/webinsider_zglos-blad-na-stronie_200x29_888888.png)
![Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2025/12/pomogle-postaw-mi-wirtualna-kawe-202308-6f4e37.png)
- Zakupy w sklepie Bambu Lab bez podatku VAT, czyli rejestracja jako B2B oraz specjalny link do specjalnego sklepu - 1970-01-01
- W Home Assistant 2024.7 w końcu można bezpośrednio z właściwości danego elementu zarządzać jego rozmiarem w cały jeszcze czas eksperymentalnym układzie „sekcje” - 1970-01-01
- Sprzedajesz drona DJI? Usuń go ze swojego konta. Kupujesz używanego drona DJI? Zadbaj, by dotychczasowy właściciel usunął go ze swojego konta! - 1970-01-01