W październiku pisałem o tym, że Revolut wprowadził dostęp do konta z przeglądarki, i choć opcji było niewiele, to miałem nadzieję, że to początek, i ten kanał dostępu do usługi będzie rozwijany. Dziś podczas logowania do konta przez przeglądarkę na komputerze powitał mnie „przewodnik”, prezentujący nowe możliwości. I faktycznie, powoli całość w tej formie zaczyna przypominać coś, z czego będzie można korzystać nie tylko jako ciekawostki.

Wprawdzie nadal nie ma wszystkich opcji, które są dostępne z poziomu aplikacji Revolut, tak samo jak zalogowanie się do konta przez przeglądarkę i tak wymaga uruchomienia aplikacji na telefonie, by potwierdzić dostęp (sic! ;-)), to z poziomu przeglądarki możemy już nie tylko sprawdzić stan konta, ale też przeglądać bardziej szczegółowe informacje dotyczące historii transakcji, czy też… dokonać wpłaty środków na swoje konto.

Ale na razie i tak największą zaletą – przynajmniej potencjalnie – wydaje się być opcja pozwalająca na… kontakt z konsultantem, co nie tylko jest wygodniejsze niż na telefonie (forma pisana), ale i może się przydać w momencie, gdy np. zgubimy telefon. Tylko nie wiem, jak się wtedy tam zalogujemy… ;-P

(!) Zgłoś błąd na stronie