Na stronie Urzędu Ochrony konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pojawiła się informacja, że „Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał spółkę Orange Polska do zwrotu konsumentom pieniędzy pozostałych po wygaśnięciu konta pre-paid”. Zarazem jest to „decyzja kończąca ostatnie z czterech postępowań w sprawie przepadku środków, które zostały na karcie po przeniesieniu numeru do innego operatora”, bo „wcześniej Prezes UOKiK zobowiązał do zmiany praktyki sieci T-Mobile i Play oraz ukarał spółkę Polkomtel”.

Co do słuszności tej decyzji to pewnie nawet Rzecznik Prasowy Orange (pozdrawiam :-)) nie ma wątpliwości. I tylko zastanawia, czemu aż tyle czasu trzeba było na to czekać, bo czemu w ogóle trzeba było na to czekać, wydaje się oczywiste… ;-)

Orange ma dokonać zwrotów, tak jak wcześniej, podobną decyzją zobowiązano do tego T-Mobile i P4 (Play). W przypadku Polkomtela (Plus) skończyło się na nałożeniu 20 000 000 zł kary. Coś mi podpowiada, że i tak mogło się to opłacać…

(!) Zgłoś błąd na stronie