Na stronie Urzędu Ochrony konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pojawiła się informacja, że „Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał spółkę Orange Polska do zwrotu konsumentom pieniędzy pozostałych po wygaśnięciu konta pre-paid”. Zarazem jest to „decyzja kończąca ostatnie z czterech postępowań w sprawie przepadku środków, które zostały na karcie po przeniesieniu numeru do innego operatora”, bo „wcześniej Prezes UOKiK zobowiązał do zmiany praktyki sieci T-Mobile i Play oraz ukarał spółkę Polkomtel”.
Co do słuszności tej decyzji to pewnie nawet Rzecznik Prasowy Orange (pozdrawiam :-)) nie ma wątpliwości. I tylko zastanawia, czemu aż tyle czasu trzeba było na to czekać, bo czemu w ogóle trzeba było na to czekać, wydaje się oczywiste… ;-)
Orange ma dokonać zwrotów, tak jak wcześniej, podobną decyzją zobowiązano do tego T-Mobile i P4 (Play). W przypadku Polkomtela (Plus) skończyło się na nałożeniu 20 000 000 zł kary. Coś mi podpowiada, że i tak mogło się to opłacać…
- Poznaj aplikację DroneTower, czyli nowy (i teoretycznie obecnie jedyny) sposób zgłaszania lotów dronami - 1970-01-01
- WordPress 6.5 i „Requires Plugins”, czyli autor wtyczki może teraz w prosty sposób określić, jakie wtyczki są niezbędne (wymagane), do działania jego wtyczki - 1970-01-01
- Przegląd nowości w aktualizacji 01.03.1300 oprogramowania kontrolera DJI RC (RM330) - 1970-01-01