Teoretycznie pisząc to działam na swoją niekorzyść, bo również zgłosiłem się na „potencjalnego testera”, i każda dodatkowa osoba – to potencjalna konkurencja, ale… ;-)

Jeśli chcesz dostać do testów od Orange HTC ChaCha, a docelowo być może dostać go na własność, to dziś masz ostatni dzień by się głosić


Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wybranych 100, i te osoby dostaną telefon do testów…

§ III. ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU

1. Konkurs składa się z dwóch etapów: Etapu Kwalifikacyjnego, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, oraz Etapu Testowego, o którym mowa w ust. 5 poniżej, z zastrzeżeniem, iż do Etapu Testowego Konkursu przejdzie wyłącznie 100 (stu) uczestników Etapu Kwalifikacyjnego, wyłonionych przez Komisję Konkursową Organizatora, na zasadach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.

2. Etap Kwalifikacyjny trwa od dnia 06.06.2011 r. do dnia 26.06.2011 r. Aby wziąć udział w Etapie Kwalifikacyjnym Konkursu, należy w okresie trwania Etapu Kwalifikacyjnego, wskazanym w zdaniu poprzedzającym:

2.1. wypełnić formularz rejestracyjny (zwany dalej: Formularzem Rejestracyjnym), znajdujący się na stronie www.chacha.orange.pl

[…]

Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w Konkursie jest bycie zarejestrowanym użytkownikiem Serwisu www.omnie.to W związku z powyższym, osoby, które w chwili wypełniania Formularza Rejestracyjnego, o którym mowa w niniejszym ustępie, nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami serwisu www.omnie.to zostaną poproszone o założenie swojej strony www w ramach serwisu www.omnie.to, zgodnie z regulaminem ww. serwisu dostępnym na www.omnie.to, a następnie o uzupełnienie pozostałych danych w ramach Formularza Rejestracyjnego

[…]

2.3. Zadaniem uczestników Etapu Kwalifikacyjnego Konkursu będzie udzielenie odpowiedzi (poprzez uzupełnienie jednego z pól Formularza Rejestracyjnego), w jak najbardziej oryginalny i kreatywny sposób, na konkursowe pytanie, które brzmi: „Dlaczego chcesz zabrać HTC Chacha na wakacje?

Po testach połowa z tych osób (50) otrzyma testowany telefon na własność…

Nagrodą w Konkursie jest poddawany testom w ramach Etapu Testowego Konkursu telefon HTC ChaCha o wartości 756,00 zł (siedmiuset pięćdziesięciu sześciu złotych 00/100) brutto. W Konkursie przewidziano 50 (pięćdziesiąt) ww. nagród.

Zgłosić możecie się jeszcze dziś (2011-06-26) na tej stronie (Orange ChaCha), tam też znajdziecie więcej informacji, w tym regulamin

.

[Aktualizacja 20110701]

Wyniki: HTC ChaCha – zostań testerem

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.