Envato Elements - pobierasz co chcesz, ile chcesz

Wygląda na to, że Google postanowiło w swoim serwisie YouTube przywrócić limit długości wgrywanego materiału.

Od jakiegoś czasu, osoby posiadające konta które nie „podpadły” w żaden sposób mogły wgrywać do serwisu filmy dłuższe niż 15 minut…

Napisałem, że mogły – gdyż wszystko wskazuje na to, że okres ten dobiegł końca…

Dziś na swoim koncie, podczas wgrywania nowego filmu zauważyłem, że ponownie pojawiło się ograniczenie dotyczące długości wgrywanego materiału:

Długość maksymalna: 15 min.

Jest to o tyle niespodziewane, że wcześniej nigdzie nie natrafiłem na informacje, które mogły by sugerować taki ruch…

Nie dostałem również żadnego ostrzeżenia, ani nic podobnego…

.

Na szybko – spytałem kilku znajomych, i oni również potwierdzają „powrót limitów”

Może niebawem pojawi się jakaś mniej lub bardziej oficjalna informacja w tej sprawie…

.

Jeszcze bardziej dziwić może ten ruch, jeśli zestawi się go z informacjami z bloga YouTube z przed kilku dni, gdzie znajdziemy informacje które mogą ucieszyć „profesjonalistów”, i być może przekonać ich do korzystania z YouTube, a nie konkurencji w postaci Vimeo czy DailyMotion.

1. Podgląd (miniaturka) video w HD

HD preview images
Video resolutions have been increasing across YouTube, and the sizes of your embedded players are bigger than ever. But until now, video preview images in today’s larger players (e.g. the image that appears before you click “Play”) haven’t kept up with your high-quality and larger videos.

Any new video uploaded to the site in a resolution of 480p or higher will have an HD preview image wherever the player is embedded. The difference is even more striking with larger embeds (which don’t fit on this blog), so try it out yourself and see what we’re talking about.

.

2. Odtwarzacz „bez” logo YouTube

Możliwość wstawienia na stronę filmu, który nie będzie posiadał charakterystycznego logo „YouTube” w prawym dolnym rogu.

Logoless player
Many of you have asked us for a version of the YouTube player without a YouTube logo, so the video plays without any branding nearby. We’ve now added a simple option to do it. At the end of the video URL in your embed code, just add the code ?modestbranding=1 and the player will show without the YouTube logo in the control bar.

.

No chyba, że Google/YouTube szykuje nam jakąś niespodziankę, i tylko efektem ubocznym jest przywrócenie limitu 15 minut…

Albo to zwiastun płatnych kont „premium”?!?
Tylko w między czasie, wielu potencjalnie zainteresowanych może skorzystać np. z Vimeo Plus (premium)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Janusz i Janusz skorzystali z promocji dla czytelników WebInsider.pl i zapłacili 80% mniej za księgowość internetową wFirma
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Młody Szymon pomógł tacie zapisać się do Newslettera WebInsider.pl i... teraz idzie popływać