Ostatnio kończył się okres ważności jednej z moich domen (.net) zarejestrowanych za pośrednictwem Nazwa.pl (NetArt)
Postanowiłem przenieść domenę, do innego rejestratora, u którego to mam teraz większość swoich domen.
Wystąpiłem u obecnego rejestratora o wymagany kod AuthCode.
Gdy tylko otrzymałem kod, rozpocząłem procedurę przenoszenia.
Opłaciłem w NetMark (nowy rejestrator) domenę na rok, i czekałem…
Po stronie nowego rejestratora (NetMark.pl) wszystko poszło ok, problem wystąpił po stronie partnera NetArt (nazwa.pl) – fimy Onlinenic, która z „przyczyn technicznych” nie był w stanie zrealizować transferu domeny…
No i tak czekając na koniec „problemów technicznych” skończyła się ważność kodu AuthCode (30 dni), na szczęście nowy otrzymałem w tempie ekspresowym…
Choć problem utrzymywał się dalej – więc z przeniesienia nici… A czas na który została zarejestrowana domena nieubłaganie dobiegał końca…
Na szczęście wszystko dobrze się skończyło, choć nie obyło się bez kilku telefonów, e-maili, itp…
Firma NetArt (nazwa.pl) zaproponowała mi, że w związku z przedłużającymi się „problemami technicznymi” związanymi z transferem domen po stronie ich partnera – domena zostanie przedłużona na kolejny rok bezpłatnie.
Za to firma NetMark w związku z niemożliwością przeniesienia do nich domeny, bez problemów zwróciła zapłacona kwotę…
Na pewno mogę polecić obie firmy, obie mają poważne podejście do klienta, bardzo dobry i szybki kontakt z klientem. I choć może tym razem w przypadku Nazwa.pl nie obyło się bez pewnych problemów, to wydaję się, że firma nie robiła tego celowo, i ze swojej strony dokładała wszelkich chęci by pomóc rozwiązać problem.


- Notepad++ i wtyczka Linefilter3, czyli prosty sposób na filtrowanie treści, np. logów serwera, nie tylko na prośbę prokuratury ;-) - 1970-01-01
- Poważny danych wyciek z ALAB Laboratoria – do internetu trafiły nie tylko dane osobowe, ale też i dane medyczne, i choć już jest grubo, to ponoć tylko zapowiedź prawdziwego armagedonu - 1970-01-01
- Prosty sposób na bezpłatny dostęp do płatnych ikon Font Awesome, czyli krótkie testy przed ewentualnym zakupem - 1970-01-01