Ostatnio kończył się okres ważności jednej z moich domen (.net) zarejestrowanych za pośrednictwem Nazwa.pl (NetArt)

Postanowiłem przenieść domenę, do innego rejestratora, u którego to mam teraz większość swoich domen.

Wystąpiłem u obecnego rejestratora o wymagany kod AuthCode.
Gdy tylko otrzymałem kod, rozpocząłem procedurę przenoszenia.
Opłaciłem w NetMark (nowy rejestrator) domenę na rok, i czekałem…


Po stronie nowego rejestratora (NetMark.pl) wszystko poszło ok, problem wystąpił po stronie partnera NetArt (nazwa.pl)fimy Onlinenic, która z „przyczyn technicznych” nie był w stanie zrealizować transferu domeny…

No i tak czekając na koniec „problemów technicznych” skończyła się ważność kodu AuthCode (30 dni), na szczęście nowy otrzymałem w tempie ekspresowym

Choć problem utrzymywał się dalej – więc z przeniesienia nici… A czas na który została zarejestrowana domena nieubłaganie dobiegał końca…

Na szczęście wszystko dobrze się skończyło, choć nie obyło się bez kilku telefonów, e-maili, itp…

Firma NetArt (nazwa.pl) zaproponowała mi, że w związku z przedłużającymi się „problemami technicznymi” związanymi z transferem domen po stronie ich partnera – domena zostanie przedłużona na kolejny rok bezpłatnie.

Za to firma NetMark w związku z niemożliwością przeniesienia do nich domeny, bez problemów zwróciła zapłacona kwotę

Na pewno mogę polecić obie firmy, obie mają poważne podejście do klienta, bardzo dobry i szybki kontakt z klientem. I choć może tym razem w przypadku Nazwa.pl nie obyło się bez pewnych problemów, to wydaję się, że firma nie robiła tego celowo, i ze swojej strony dokładała wszelkich chęci by pomóc rozwiązać problem.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.