Dziś kolejny poradnik:

Webgosting.pl: „Jak promować firmę na Facebooku”

Możecie go potraktować jako uzupełnienie poradnika prezentowanego Wam kilka dni temu, czyli:

GetResponse: „10 niezawodnych sposobów na najwyższą dostarczalność kampanii email marketingowych”

Poradnik został przygotowany przez redakcję Webhosting.pl i firmę Home.pl

„Siła Facebooka jest dziś ogromna. Z tym się dziś po prostu nie sposób nie zgodzić, bez względu na to, jakie jest nasze prywatne zdanie o społecznym wymiarze sieci tego rodzaju. To nowy kanał komunikacji z klientem, komunikacji otwartej i wreszcie dwukierunkowej, która sprawia, że biznes może lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a nie tylko spełniać wyobrażenia marketingowców” – mówi Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny Webhosting.pl

.

Więcej informacji znajdziecie na tej stronie…

Bezpośrednie linki do pobrania:

PDF (~20MB)
PDF light (~3MB)

ePUB (~1MB) 

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO WebInsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.