Dziś będzie o czymś co zwłaszcza docenią mniej doświadczonych, choć zapewne i bardziej doświadczeni nie raz z tego z chęcią skorzystają…
Spis treści w artykule
- 1 Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
- 1.0.1 Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
- 1.0.2 Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
- 1.0.3 Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
Od kilku dni obok przycisku “Create Droplet” (tworzenie nowej kropelki, nowego serwera) znajduje się ikona pomocy – po jej kliknięciu pojawia się “okienko” z kilkoma podstawowymi “poradnikami”, oraz pole wyszukiwania.
Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
Np. dla hasła “BackUp” (kopia zapasowa) pojawiają się podstawowe zagadnienia z nim związane:
Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
A tu wersja “wideo”:
Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
A dodatkowo możecie skorzystać promocji i otrzymać 10 $ by przetestować ich usługi… :-)
- Mały dron, duże zamieszanie, czyli seria DJI Mini i zabawa w klasy (unijne klasy dla dronów) z EASA i użytkownikami - 1970-01-01
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01