Dziś będzie o czymś co zwłaszcza docenią mniej doświadczonych, choć zapewne i bardziej doświadczeni nie raz z tego z chęcią skorzystają…
Spis treści w artykule
- 1 Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
- 1.0.1 Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
- 1.0.2 Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
- 1.0.3 Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
Dynamiczna pomoc zintegrowana z panelem klienta w DigitalOcean
Od kilku dni obok przycisku „Create Droplet” (tworzenie nowej kropelki, nowego serwera) znajduje się ikona pomocy – po jej kliknięciu pojawia się „okienko” z kilkoma podstawowymi „poradnikami”, oraz pole wyszukiwania.
Wystarczy wpisać hasło lub jego fragment by uzyskać listę tematów które mogą nam pomóc.
Np. dla hasła „BackUp” (kopia zapasowa) pojawiają się podstawowe zagadnienia z nim związane:
Od razu mamy też link do zgłoszenia (zapytania) do pomocy technicznej, oraz do forum…
A tu wersja „wideo”:
Na koniec przypominam, że w DigitalOcean płacimy tylko za czas istnienia serwera (kropelki), a miesięczny (skumulowany) koszt pracy serwera np. 1 CPU, 512 MB RAM, 20 GB HDD to tylko 5 $.
A dodatkowo możecie skorzystać promocji i otrzymać 10 $ by przetestować ich usługi… :-)
- Krótki przegląd wybranych nowości w Home Assistant 2024.3, czyli nowy typ widoku, nowy wykres w energii, oraz interaktywne uruchamianie skryptów - 1970-01-01
- Prosty sposób na przesyłanie w formularzu internetowym danych z pól znajdujących się poza formularzem internetowym - 1970-01-01
- Nowe wytyczne EASA, czyli to nie wzrok, a wzór matematyczny ma decydować o tym, czy latasz dronem w zasięgu wzroku (VLOS) - 1970-01-01