Kolejny dziś wpis dotyczący telekomunikacji,a konkretnie ofert „na kartę” – tym razem nju mobile i nowa usługa, która zapewne wielu z Was pozwoli jeszcze taniej korzystać z oferty – a przynajmniej tym z Was, którzy zdecydują się na nju z rachunkiem… :-)
Spis treści w artykule
nju mobile i „jeden na wszystko”
Nowa usługa dostępna jest w ofercie nju z rachunkiem (nju buzz) i sprawia, że teraz oferta wygląda bardziej kompleksowa również jeśli chodzi o internet – czyli taniej… ;-)
Teraz w jednym pakiecie macie wszystko:
- Nielimitowane połączenia na krajowe numery komórkowe i stacjonarne
- Nielimitowane SMSy i MMSy do wszystkich krajowych sieci
- Do 2 GB internetu (po przekroczeniu włącza się lejek, do 16 kb/s)
Właśnie ta ostatnia pozycja – do 2 GB internetu – sprawia, że nowa usługa prezentuje się bardzo dobrze, bo wystarczy aktywować usługę „jeden na wszystko” by standardowo jak to w nju mobile z rachunkiem płacić od 9 do 39 zł miesięcznie.
Jeśli korzystacie mało – zapłacicie 9 zł + ew zużycie… Ale jak korzystacie intensywnie to za wszystko (rozmowy, SMSy i 2 GB internetu) zapłacicie maksymalnie 39 zł.
usługa wyklucza się z „do komórkowych za 19 zł” oraz „więcej internetu” – aby aktywować usługę „jeden na wszystko” musisz wcześniej dezaktywować usługę „do komórkowych za 19 zł” i/lub „więcej internetu”
Jeden na wszystko – aktywacja, dezaktywacja
Skoro już wiecie na czym polega usługa, pora dowiedzieć się jak można ją aktywować… I ew. dezaktywować…
Aktywacja usługi
- Wyślij SMS o treści AKT na nr 80144
- Zadzwoń na nr *620 (koszt połączenia zgodny z cennikiem oferty)
- Zaloguj się do swojego konta na stronie njumobile.pl
Dezaktywacja usługi
- Wyślij SMS o treści STOP na nr 80144
- Zadzwoń na nr *620 (koszt połączenia zgodny z cennikiem oferty)
- Zaloguj się do swojego konta na stronie njumobile.pl
Stan konta
- Wyślij SMS o treści ILE na nr 80144
- Zadzwoń na nr *620 (koszt połączenia zgodny z cennikiem oferty)
- Zaloguj się do swojego konta na stronie njumobile.pl
Więcej informacji o usłudze znajdziecie na stronie njumobile.pl, oraz w regulaminie.
- Home Assistant 2024.11, czyli „sekcje” domyślnym widokiem z opcją migracji, WebRTC oraz wirtualna kamera - 1970-01-01
- Black Friday w ZUS, czyli jest jeszcze kilka dni, by złożyć wniosek RWS i skorzystać z wakacji składkowych płacąc ZUS za grudzień 2024 - 1970-01-01
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
Ostatnio tez zauważyłęm zmiany w regulaminie, robią to coraz częściej – ale konkretnie mówiąc – jak teraz wygląda limit w no limit na kartę? Aktywowałem usługe do komórek, cąły dzień powinienem mieć za darmo – podzwoniłem może 3-4 godziny tego dnia a nazajutrz blokada konta. Reklamacja złozona, ale pewnie będa się zasłaniać regulaminem, ze jestem telemarketerem. Zresztą w tym regulaminie to użytkonicy nie mają żadnych praw a oni moga rozwiązywać umowe w każdej chwili.
To nie tak, że tylko w nju mobile, ale u każdego operatora, w każdej usłudze której mamy do dyspozycji „no limit” (ew. jakiś większy pakiet w dobrej cenie) działają różne mechanizmy „antyfraudowe” – ich kryteria/metody analizy są różne, ale mają zapewne kilka cech wspólnych…
Ogólnie nowy numer + długa rozmowa (znam przypadki, gdy „użytkownik” pierwszej doby rozmawiał przez ~23:54 minuty z jednym numerem ;-)) zwiększa szansę na bana… Szansa pewnie dodatkowo rośnie, gdy telefon znajduje się cały czas w jednej lokalizacji, a z numeru są wykonywane tylko i wyłącznie połączenia wychodząc, bez przychodzących, internetu czy SMSów – czyli coś co raczej wykracza poza standardowe zachowanie… Pewnie „bonus do szansy na bana” można uzyskać również za długie połączenie na numer w Play (z innej sieci, bo jest duża szansa, że użytkownik korzysta np. z usługui „zbieraj minuty”), zwłaszcza gdy jest to połączenie „nieme”.
W każdym razie zawsze można reklamować/odwoływać się, choć szansa na zdjęcie blokady zależy od… ;-)