Dla wielu z Was nie będzie to nic nowego, ale zapewne jest sporo osób które nie wiedzą jak:

  • Zablokować kartę SIM w przypadku kradzieży lub zgubienia telefonu
  • Odblokować kartę SIM w przypadku 3-krotnego błędnego wprowadzenia kodu PIN

Joanna, Orange Ekspert:

Zablokowanie karty SIM po zgubieniu lub kradzieży

Zablokować telefon możesz:

  • Na stronie internetowej: Orange.pl/blokada
  • Poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: 510100100 lub *100

.

Jakub Kłoczewiak, prezes Orange Customer Service, Dyrektor Obsługi Klientów:

Odblokowanie karty SIM po zablokowaniu kodem PIN

Odblokować kod Pin możesz:

Poprzez menu telefonu

Lub jeśli nie ma takiej możliwości za pomocą kodu:

**05*PUK*NowyPIN*NowyPIN#

W obu przypadkach będzie potrzebny kod PUK, który znajdziesz:

  • Abonament (PostPaid) – w kopercie która otrzymałeś przy podpisywaniu umowy
  • Oferty na kartę (PrePaid) – w zestawie startowym, na „ramce karty SIM”

Ewentualnie możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:

510100100 lub *100

Oczywiście analogicznie wygląda to w przypadku innych operatorów, choć z oczywistych względów numery do Biura Obsługi Klienta będą inne… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie