Co by nie mówić o jakości “niektórych” produkcji Netfliksa, czy też o kolejnych konkurentach, to trzeba przyznać uczciwie, że Netflix w segmencie VOD potęgą jest i basta. Zresztą mam wrażenie, że często kampanie promocyjne/reklamowe wychodzą im lepiej, niż (niektóre) seriale. I nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie ostatniego sezonu House of Cards… ;-P
Właśnie ogłoszono, że mniej niż 0,5% konto w serwisie jest nieużywanych przez rok lub dłużej. Czyli ktoś aktywował subskrypcję, pewnie jedną z wielu, być może nawet zapomniał, że ma (sic!), nie korzysta z opłacanego abonamentu, a Netflix zarabia. A przynajmniej tak było, bo teraz takie konta (subskrypcje) mają być automatycznie wygaszane – z opcją “wznowienia konta” w ciągu 10 miesięcy od wyłączenia. Może nie jest to marketing wprost, ale trzeba przyznać, że relatywnie tanim kosztem Netflix zrobi(ł) sobie sporo dobrego PRu.
- Mały dron, duże zamieszanie, czyli seria DJI Mini i zabawa w klasy (unijne klasy dla dronów) z EASA i użytkownikami - 1970-01-01
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01