Envato Elements - pobieraj co chcesz, ile chcesz

Zadzwoniła do mnie dziś konsultantka z Play – nie pierwszy raz w ostatnim czasie, bo na 2 numerach skończył mi się „cyrograf”, a na trzecim nastąpi to za kilka dni…

Pewnie bym o tym nie pisał, gdyby nie dziwna przypadłość związana chyba z jakimiś problemami technicznymi które powodują zrywanie połączeń, przypadkowo w podobnym momencie rozmowy… ;-)

Firma 25 – All inclusive MAX dla Firm (Tylko SIM)

Na 2 numerach które w przededniu moich urodzin zrzuciły kajdany cyrografu mam taryfę Firma 25 w wersji bez telefonu:

  • Abonament: 30,98 brutto
  • Nielimitowane połączenia do Play i na stacjonarne
  • 250 minut do pozostałych sieci
  • Nielimitowane SMS’y/MMS’y (mogę zrezygnować, wtedy abonament będzie z 7 zł tańszy)
  • Pakiet 1GB z lejkiem

I jak zapewne każdy konsultant widzi – po historii z ostatnich 12 miesięcy – na tych numerach jest aż nad to, a mimo to…

Mam dla Pana NoLimit

Nowa propozycja to z grubsza identyczne warunki, z tym że zamiast 250 minut „do pozostałych sieci” jest NoLimit, a tym samym miesięczny abonament to już „niecałe 50 zł”, czyli jakieś 40% drożej…

Halo… halo… coś nas rozłączyło…

Podczas takiej rozmowy pytam, czy to faktycznie dobra DLA MNIE oferta, jak za to samo – bo 250 minut do pozostałych sieci na tych numerach jest niczym „NoLimit” – teraz płacę 30,98 zł, a w proponowanej ofercie będę płacił „niecałe 50 zł” i to z cyrografem na 15 miesięcy (wersja bez telefonu).

I wtedy zazwyczaj – na razie skuteczność ~66% – dzieje się magia, konsultant bez słowa znika z linii…

Raz się zdarzyło, że dostałem informacje, że faktycznie… i skontaktują się ze mną jak będą mogli zaproponować coś lepszego…

Drogi konsultancie Play, mam do Ciebie prośbę…

Dlatego zarówno do operatora, jak i do dzwoniących konsultantów mam prośbę – skoro już w ramach swojej pracy dzwonicie do mnie, autoryzujecie zadając kilka pytań i zabieracie mój czas, to sprawdźcie wcześniej infrastrukturę, by przy następnym telefonie taka sytuacja się nie powtórzyła…

Ktoś „złośliwy” mógłby zapewne pomyśleć, że to nie usterka techniczna, a celowe działanie… Ale nie będę złośliwy ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!

Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)