Dla wielu z Was nie będzie to nic nowego, ale zapewne jest sporo osób które nie wiedzą jak:
- Zablokować kartę SIM w przypadku kradzieży lub zgubienia telefonu
- Odblokować kartę SIM w przypadku 3-krotnego błędnego wprowadzenia kodu PIN
Joanna, Orange Ekspert:
Spis treści w artykule
Zablokowanie karty SIM po zgubieniu lub kradzieży
https://www.youtube.com/watch?v=RkQW57uLCVI
Zablokować telefon możesz:
- Na stronie internetowej: Orange.pl/blokada
- Poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: 510100100 lub *100
.
Jakub Kłoczewiak, prezes Orange Customer Service, Dyrektor Obsługi Klientów:
Odblokowanie karty SIM po zablokowaniu kodem PIN
Odblokować kod Pin możesz:
Poprzez menu telefonu
Lub jeśli nie ma takiej możliwości za pomocą kodu:
**05*PUK*NowyPIN*NowyPIN#
W obu przypadkach będzie potrzebny kod PUK, który znajdziesz:
- Abonament (PostPaid) – w kopercie która otrzymałeś przy podpisywaniu umowy
- Oferty na kartę (PrePaid) – w zestawie startowym, na “ramce karty SIM”
Ewentualnie możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
510100100 lub *100
Oczywiście analogicznie wygląda to w przypadku innych operatorów, choć z oczywistych względów numery do Biura Obsługi Klienta będą inne… ;-)
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01
- Poznaj aplikację DroneTower, czyli nowy (i teoretycznie obecnie jedyny) sposób zgłaszania lotów dronami - 1970-01-01