17 września (sic!) Facebook zaprezentował narzędzie Facebook Business Suite, czyli narzędzie, które ma wspomóc firmy – na razie te mniejsze – w działaniach (marketingowych i komunikacyjnych) w “produktach” Facebooka, czyli w serwisie Facebook, Instagram i komunikatorze Messenger (wsparcie dla WhatsApp ma pojawić się w przyszłości).
I choć potencjalnie w Facebook Business Suite niekoniecznie będzie coś więcej, niż da się z każdego wspieranego serwisu “na piechotę” uzyskać, to jest to pomysł jak najbardziej sensowny, bo co bym nie myślał o Facebooku (i ogólnie mediach społecznościowych), to nie dziwi, że za stadami owieczek poszły tam na łowy również firmy, w tym te małe i jeszcze mniejsze, gdzie często nie ma nikogo dedykowanego do obsługi tych platform (sic!).
- Mały dron, duże zamieszanie, czyli seria DJI Mini i zabawa w klasy (unijne klasy dla dronów) z EASA i użytkownikami - 1970-01-01
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01