nju mobile: Pytania i odpowiedzi…

Wraz ze startem nowej marki Orange – nju mobile – pojawiło się „w Internecie” sporo pytań i wątpliwości…

Na pewno wynika to po części z tego, że chyba jeszcze na naszym „podwórku telekomunikacyjnym” nie mieliśmy do czynienia z podobną ofertą.

Dlatego pora (być może ;-)) rozwiać trochę wątpliwości… Odpowiedzieć na kilka pytań…

nju mobile: Pytania i odpowiedzi

Co to za nazwa?!

  • nju mobile – bo pewnie chodzi o wymowę podobną do „new mobile”
  • nju to też „nowy” po Albańsku :-)

orange_nju-mobile_logo

.

Przejście na nju mobile na kartę

Oczywiście jest to możliwe… Jeśli mamy telefon na kartę w którejś z ofert Orange wystarczy:

  • Wysłać SMS o treści nju na numer 601
  • Skorzystać z kodu USSD: *127*50#

Trzeba tylko pamiętać, że podczas takiej operacji przepadną wszystkie środki zgromadzone na koncie…

W przypadku użytkowników innych sieci, którzy chcieli by przejść do nju mobile ze swoim dotychczasowym numerem – należy skorzystać ze standardowej procedury przeniesienia numeru.

Pozostali mogą zamówić starter z nowym numerem ;-)

.

Powrót z nju.mobile na kartę do Orange (też na kartę)

Oczywiście jest to możliwe… Oczywiście należy się liczyć ze stratą środków…

Wystarczy wysłać SMS’a o odpowiedniej treści na numer 601:

.

nju mobile z rachunkiem: kara 200 zł za rezygnację z e-faktury

Faktycznie taki zapis o karze w wysokości 200 zł znajduje się w regulaminie, ale dotyczy tylko sytuacji gdyby ktoś zdecydował się w ciągu pierwszych 24 miesięcy korzystania z oferty „zażyczyć sobie” papierowej faktury…

Wbrew niektórym obawą – nie dotyczy to sytuacji gdy rezygnujemy z oferty w ogóle (do czego mamy pełne prawo w każdej chwili, zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia), bo wtedy przestajemy być abonentami, a kara/zapis o karze dotyczy tylko abonentów którzy zrezygnują z e-faktury:

Abonent może w każdym czasie cofnąć akceptację otrzymywania e-faktur. W przypadku rezygnacji z otrzymywania e-faktury przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, Abonent zostanie obciążony opłatą aktywacyjną w wysokości 200 zł

Zwłaszcza, że ciężko zrezygnować z abonamentu, a nie zrezygnować z e-faktury ;-)

.

nju mobile na kartę: Jak to z tym „no limit” jest, i czego to dotyczy?

Za 2 zł na 7 dni można wykupić usługę „do wszystkich”, dzięki której:
Od 2013.08.29 za 6 zł na 62 dni można wykupić usługę „do wszystkich”, dzięki której:

Opłata za rozmowy, SMS’y i Internet (rozliczany wg cennika) wynosi maksymalnie 2 zł dziennie, po przekroczeniu tek kwoty możemy dalej dzwonić i pisać bez limitu (tego dnia), oraz dostajemy 100MB na Internet

Więc jeśli ktoś chce „się zabezpieczyć” to wystarczy że raz na 7 62 dni aktywuje usługę „do wszystkich”, co będzie kosztować w skali miesiąca (dla ułatwienia zaokrąglam do 4 tygodni) 8 zł wychodzi 3 zł miesięcznie.

I jeśli któregoś dnia – gdy jest aktywna usługa – za rozmowy, SMS’y i Internet dojdziesz do 2 zł, to automatycznie za kolejne połączenia i SMS’y tego dnia nic już nie zapłacisz… Z Internetem jest tak samo – tylko tu jest limit 100MB

.

nju mobile z rachunkiem: Ile w końcu ten abonament, i o co chodzi z tym „bez limitu po wykorzystaniu”

Ogólnie wszystkie usługi (SMS’y, połączenia, Internet) rozliczane są wg cennika:

  • Minuta: 19 groszy
  • SMS: 9 groszy
  • MMS: 19 groszy
  • Internet: 19 groszy za 1MB

I tak w ciągu miesiąca korzystamy sobie z telefonu… Kwota rośnie… I na koniec płacimy tyle ile wyszło…

Ale jeśli wyjdzie mniej niż 9 zł, to i tak płacimy 9 zł – jest to miesięczna kwota minimalna.

Ale dla tych co dużo dzwonią/piszą lub korzystają z Internetu jest dobra wiadomość: Jest też kwota maksymalna, po przekroczeniu której z usług można korzystać dalej, ale nie są naliczane dalsze opłaty.

Każda z usług ma swój własny, rozliczany indywidualnie limit, czyli kwotę jaką „w najgorszym razie” zapłacimy:

  • Rozmowy: 29 zł
  • Wiadomości: 9 zł
  • Internet: 19 zł

Czyli jeśli ktoś np. tylko wysyła SMS’y, to za każdego z nich zapłaci wg cennika – czyli 9 groszy… 10 SMS’ów będzie kosztowało 1,9 zł… 50 SMS’ów będzie kosztowało 4,5 zł… 100 SMS’ów będzie kosztowało 9 zł… I na tym etapie kończą się już opłaty – za 150 SMS’ów nadal będzie 9zł… Za 250 SMS’ów również 9 zł…

Ale jeśli teraz taka osoba po wysłaniu 150 SMS’ów (koszt 9 zł, bo powyżej 100 wiadomości reszta jest bezpłatnie) jeszcze sobie gdzieś zadzwoni… Na 10 minut – koszt 1,9 zł, to rachunek wyniesie 9 + 1,9, czyli 10,9 zł…

I tak sobie dzwoniąc… Coraz więcej… I więcej… I jeszcze więcej – wychodzi, że na liczniku jest już ponad 152 minuty, a więc jakby nie liczyć – 29 zł za rozmowy jest… Od tego momentu kolejne połączenia (oczywiście w danym miesiącu/okresie rozliczeniowym) będą już bezpłatne…

  • Jak ktoś dużo pisze (powyżej 100 wiadomości) to zapłaci maksymalnie 9 zł…
  • Jak ktoś dużo dzwoni (powyżej 152 minut) to zapłaci maksymalnie 29 zł…
  • Jak ktoś dużo korzysta z Internetu – to analogicznie – zapłaci maksymalnie 19 zł (1GB, później „lejek”)

Oczywiście jak ktoś dużo pisze, i dużo dzwoni – zapłaci maksymalnie 38 zł… A jak do tego korzysta dużo z Internetu, to maksymalnie będzie 57 zł… I nic więcej…

Może być też i mniej – wszystko zależy od tego ile zostanie wykorzystane, ale nie mniej niż 9 zł…

.

nju mobile na kartę: Czy jest „lejek” przy transmisji?

Nie, nie ma…

nju mobile z rachunkiem: Czy jest „lejek” przy transmisji?

Tak, jest… Za Internet nie zapłacisz więcej niż 19 zł (no chyba, że aktywujesz pakiet, by ponownie przyspieszyć transmisję)

.

nju mobile z rachunkiem: Pakiet internetowy zamiast 19 zł z „lejkiem”

W nju mobile z rachunkiem można wykupić pakiety internetowe:

  • 350 MB na 31 dni, za 5 zł
  • 700 MB na 31 dni, za 7 zł

Łatwo dojść do wniosku, że dla wielu może to wyjść taniej niż „19 zł za 1GB z lejkiem”

Wprawdzie żaden z regulaminów nie mówi tego wprost, ale i żaden tego nie wyklucza – a dodatkowo zostało to potwierdzone przez wsparcie operatora…

Aby aktywować pakiet:

  • Wyślij SMSa o treści AKT 350 lub AKT 700 pod numer 354 (opłata jak za SMS-a do nju mobile)
  • Zaloguj się na stronie www.njumobile.pl do swojego konta i wybierz Usługi

Pakiety aktywne są do końca okresu rozliczeniowego w trakcie którego zostały wykupione. W każdym okresie rozliczeniowym można łączenie aktywować 5 pakietów (w dowolnej konfiguracji).

Stan pakietów sprawdzisz za pomocą SMS’a:

  • Wyślij SMSa o treści ILE 350 lub ILE 700 pod numer 358 (opłata jak za SMS-a do nju mobile)

.

Podsumowanie

Zdaję sobie sprawę, że zapewne to nie wszystkie wątpliwości związane z nowa ofertą – dlatego jak coś pytajcie w komentarzach… Razem będziemy szukać na nie odpowiedzi :-)

Istnieje też szansa, że mimo starań – gdzieś wkradła się jakaś pomyłka… W tym wypadku również piszcie – będziemy korygować :-)

Napisz komentarz
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz mi podziękować zostawiając poniżej swój komentarz. W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które - w miarę swoich możliwości - spróbuję Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. "linki partnerskie", co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) mogę otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecam tylko te produkty i usługi, z których sam korzystam, i uważam, że są tego na prawdę warte... :-)

Z wyszukiwarki:

  • NJU buzz
  • nju mobile na karte
  • jak przejść do nju mobile
  • new mobile orange
  • nju na karte
  • przeniesienie numeru z orange do nju mobile
  • powrot z nju do orange
  • nju mobile o co chodzi
  • jak przejść z nju mobile do orange
  • limit należności nju mobile
  • new mobile opinie
  • przeniesienie numeru do nju
  • przejscie do nju mobile
  • przeniesienie numeru z orange do nju
  • jak przeniesc numer do nju mobile

Patryk

CEO WebInsider.pl, a do tego CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-) Pasjonat nowych technologi - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Dumny przyjaciel swojego psa :-)

134 thoughts on “nju mobile: Pytania i odpowiedzi…

  • 2013-05-01 z 18:09
    Permalink

    nju. mobile na kartę: Jak to z tym „no limit” jest, i czego to dotyczy?

    Za 2 zł na 7 dni można wykupić usługę „do wszystkich”, dzięki której:

    Opłata za rozmowy, SMS’y i Internet (rozliczany wg cennika) wynosi maksymalnie 2 zł dziennie, po przekroczeniu tek kwoty możemy dalej dzwonić i pisać bez limitu (tego dnia), oraz dostajemy 100MB na Internet

    Więc jeśli ktoś chce „się zabezpieczyć” to wystarczy że raz na 7 dni aktywuje usługę „do wszystkich”, co będzie kosztować w skali miesiąca (dla ułatwienia zaokrąglam do 4 tygodni) 8 zł.

    I jeśli któregoś dnia – gdy jest aktywna usługa – za rozmowy, SMS’y i Internet dojdziesz do 2 zł, to automatycznie za kolejne połączenia i SMS’y tego dnia nic już nie zapłacisz… Z Internetem jest tak samo – tylko tu jest limit 100MB

    MOJE PYTANIE:

    Po aktywacji usługi miesięcznie będę płacił maksymalnie 8 pln z jej tytułu samej promocji. Jeśli mając włączoną usługę, codziennie przez miesiąc będę rozmawiał 100 min., to ile zapłacę w skali miesiąca?

    Odpowiedz
    • 2013-05-01 z 18:24
      Permalink

      Jeśli – dla uproszczenia – uznamy, że miesiąc to 4 tygodnie, to za usługę „do wszystkich” zapłacisz łącznie 8 zł (4 x 2 zł).

      Do tego dziennie – przy aktywnej usłudze „do wszystkich” – nie zapłacisz więcej niż 2 zł, czyli w skali miesiąca (dla uproszczenia przyjmijmy, że ma 30 dni) 60 zł (30 x 2 zł)

      W ramach „nie więcej niż 2 zł dziennie” masz też SMS’y, i 100MB na transmisję danych.

      Przy takim założeniu – 100 minut dziennie – chyba lepiej zainteresować się wersją „z rachunkiem”, gdzie za połączenia nie zapłacisz więcej niż 29 zł w skali miesiąca.

      Odpowiedz
  • 2013-05-02 z 20:49
    Permalink

    Witam dlaczego nie chce mi wrócić do starego Orange POP wysyłam sms i nic

    Odpowiedz
  • 2013-05-06 z 19:54
    Permalink

    Jeśli mam kogos za granica i ten ktoś ma polski numer dla przykładu orange ile wynosi opłata za minutę rozmowy w abonamencie nju. Czy za rozmowy zapłacę niezmiennie max 29zł niezależnie czy dzwonie na polski numery przebywające w kraju czy za granicą czy za połączenia zagraniczne zostanie doliczona jakaś dodatkowa opłata do faktury.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 2013-05-07 z 18:38
      Permalink

      Tak, dzwoniąc na „polski numer” zapłacisz tyle samo – niezależnie od tego czy osoba do której dzwonisz jest w Polsce, czy zagranicą…

      A to dlatego, że nie musisz wiedzieć, że dana osoba jest za granicą – w końcu to komórka, chowasz do kieszeni i w drogę…

      Pamiętaj tylko, że za taką rozmowę ktoś jednak musi ponieść dodatkowe koszty – i będzie to osoba odbierająca połączenie (korzystając z roamingu)

      Ps. Połączenia zagraniczne (na zagraniczne numery) oczywiście zostaną rozliczone oddzielnie…

      Odpowiedz
  • 2013-05-07 z 20:36
    Permalink

    nie mogę zmigrować z powrotem do orange one kodem 608,
    komunikat: nie można wysłać sms

    Odpowiedz
  • 2013-05-08 z 13:45
    Permalink

    Szukałam dzisiaj cały dzień informacji ile kosztuje ten sms pod nr 601, nigdzie nie mogę znaleźć, w cenniku orange, na stronie orange i nic, kto przechodził z orange do nju niech da znać – PILNE !!!

    Odpowiedz
    • 2013-05-08 z 14:56
      Permalink

      Zapewne standardowo, czyli zgodnie z cennikiem (tyle co zwykły SMS)

      Pamiętaj tylko, że podczas migracji środki nie przechodzą (przepadają)

      Odpowiedz
      • 2013-05-08 z 15:04
        Permalink

        To wiem, że zgodnie z cennikiem, ale w cenniku nie ma informacji o sms zaczynających się od 6. A o środkach, że przepadają to wiem.

        Odpowiedz
        • 2013-05-08 z 15:20
          Permalink

          Tyle co zwykły SMS

          To nie jest Premium SMS, a tylko SMS na numer specjalny, np.:

          • 602 – aktywacja pakietu internetowego
          • 603 – aktywacja usługo „do wszystkich

          Ich cena jest podana:

          opłata jak za SMS-a do nju mobile

          I cytat ze strony nju mobile:

          Przejście na ofertę nju na kartę jest możliwe poprzez wysłanie SMSa o treści „NJU” na numer 601 (koszt SMSa zgodny z cennikiem operatora). UWAGA, środki posiadane na koncie nie zostaną przeniesione do oferty nju na kartę.

          W tym wypadku nie ma zwrotu „nju mobile” tylko „cennikiem operatora” bo chodzi o Orange

          Jak dalej masz wątpliwości i się obawiasz – zapytaj na FB nju mobile, lub skorzystaj z formularza kontaktowego

          Odpowiedz
  • 2013-05-09 z 18:00
    Permalink

    nju. mobile z rachunkiem: Pakiet internetowy zamiast 19 zł z „lejkiem”
    Łatwo dojść do wniosku, że jeśli komuś tyle starczy, to wychodzi taniej niż „walczyć o 19 zł za 1GB z lejkiem”

    Wprawdzie żaden z regulaminów nie mówi tego wprost, ale i żaden tego nie wyklucza – a dodatkowo zostało to potwierdzone przez wsparcie operatora…

    Tego, to nie rozumiem lub źle pojmuję. Co to znaczy, że do „osiągnięcia” kwoty 19 złotych (1GB) korzystanie z internetu odbywa się z tzw. lejkiem?…. Myślałem, że korzystamy z nominalną prędkością, a po wykorzystaniu kwoty 19 złotych, powiedzmy, że tyle kosztuje 1 GB, prędkość zostaje obniżona…hmm.

    Odpowiedz
    • 2013-05-10 z 07:43
      Permalink

      Dobrze myślisz, jest to „pakiet 1GB z lejkiem” – co oznacza, że po wykorzystaniu 1GB aktywuje się „lejek” – czyli spadek szybkości…

      Odpowiedz
  • 2013-05-11 z 18:03
    Permalink

    Witajcie-mam teraz orange pop-czy zamierzam przejść na nju abonament ale do listopada-ponieważ to nie jest mój główny numer tel’a często wykonuje połączenia pomiędzy swoimi telefonami-czy połączenia z orange abonament do nju anomamemt byłyby liczone jak wewnątrz sieci? Jaka jest procedura rezygnacji z nju abonamen a wtedy przejście na nju na kartę?

    Odpowiedz
  • 2013-05-12 z 00:33
    Permalink

    Witam serdecznie, ciesze się, że powstał taki wpis.
    Chętnie przeniósłbym się do nju mobile, zanim to nastąpi będę wdzięczny jeśli pomoże Pan wyjaśnić 2 wątpliwości.
    1. Nju buzz – 9zł/msc, czy oznacza to, że jeśli (nie używając smsów i internetu) wygadam powiedzmy 100min (100×0,19zł=19zł) rachunek będzie opiewał na kwotę 9+19=28zł, czy tylko 19zł?
    2. Przy przeniesieniu umowy od innego operatora (obecnie FM Mobile na kartę) trudno powiedzieć o co chodzi z pełnomocnictwem.. Jeśli naprawdę musimy taki dokument napisać cenne będą tu wskazówki ‚jak’ oraz ‚gdzie i w jaki sposób powinien zostać wysłany’.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Pozdrawiam,
    Paweł Kubacki

    Odpowiedz
    • 2013-05-12 z 08:14
      Permalink

      Ad1: Wygląda to tak – trzymając się tylko minut z przykładu/pytania – że zaczynamy od zera, i za każda „wygadaną minutę” płacimy 19 groszy… Gdy dojdziemy do kwoty 29 zł włączy się „no limit” – czyli my rozmawiamy dalej, ale koszt już się nie zmienia, dalej wynosi 29 zł

      Natomiast wspomniane 9 zł to kwota minimalna, jaką zapłacimy miesięcznie – niezależnie od zużycia… Jeśli będzie mniej niż 9 zł – zapłacimy i tak 9 zł… Jeśli będzie więcej niż 9 zł – zapłacimy więcej, oczywiście tylko do kwot dla „no limit” dla połączeń (29 zł), wiadomości (9 zł) czy transmisji danych (19zł)

      Tak więc jeśli w danym okresie rozliczeniowym wydzwonimy wspomniane 100 minut – to zapłacimy za realne zużycie, czyli (100 x 19 groszy) 19 zł – bo 19 zł to więcej niż 9 zł (minimalna kwota rachunku)

      Ad2: Chodzi zapewne o pełnomocnictwo którego standardowo udzielmy operatorowi do którego chcemy przenieść numer, a które pozwala mu w naszym imieniu wystąpić z takim „wnioskiem” do dotychczasowego operatora.

      Zazwyczaj takie pełnomocnictwo wypełnia nowy operator, my tylko się podpisujemy…

      W przypadku „nju mobile” z racji tego, że wszystko odbywa się za pomocą kuriera – to tak jak ma to miejsce w innych sieciach w takiej sytuacji – jednym z dokumentów (oprócz umowy) które będzie miał do podpisania kurier będzie wspomniane pełnomocnictwo, w tym wypadku dla PTK Centertel (właściciela marek Orange i nju mobile)

      Należy tylko pamiętać, że dane właściciela numeru muszą się zgadzać (być identyczne) u obu operatorów by proces przeniesienia przebiegł poprawnie.

      Warto również mieć świadomość, że choć obecnie przeniesienie numeru „z karty na kartę” zazwyczaj przebiega szybko i sprawnie – ew. przerwa w dostępności numeru trwa ok 1-2 godzin i ma miejsce w nocy – to może się zdarzyć, że z pewnych przyczyn potrwa to dłużej, nawet do 24 godzin – co jest zgodne z obowiązującym prawem, i na co wyraża się zgodę podczas składania wniosku o przeniesienie numeru…

      Odpowiedz
      • 2013-05-12 z 13:58
        Permalink

        Dziękuję bardzo, ogromna pomoc z Pana strony! :)

        Odpowiedz
  • 2013-05-12 z 17:45
    Permalink

    czy możliwa jest migracja z Plus „na kartę” do Nju „z abonamentem” ?

    na ich stronie wyskakuje:
    niestety nie możesz teraz skorzystać z tej oferty przy przeniesieniu numeru, możesz kupić nowy numer

    Odpowiedz
    • 2013-05-13 z 07:16
      Permalink

      Powinna być możliwa taka migracja…

      By była możliwa/udała się – numer musi być zarejestrowany u aktualnego operatora.
      Jeśli numer jest zarejestrowany, a pojawił się błąd – może wystarczy ponowić próbę? Możliwe, że akurat wystąpiły „przejściowe problemy techniczne”

      Jeśli dalej nie ma takiej możliwości warto skontaktować się z pomocą nju mobile:

      Odpowiedz
  • 2013-05-15 z 17:17
    Permalink

    Połączenia no limit są do wszystkich-t-mobile,plus,orange,stacjonarne i play też? Bo zazwyczaj play jest wszędzie pomijane. A co z wirtualnymi operatorami np.tuBiedronka czy mBank-bo gdzieś słyszałam że do nich już trzeba płacić.

    Odpowiedz
    • 2013-05-16 z 07:48
      Permalink

      Tak, „no limit” obowiązuje na wszystkie krajowe w kraju…

      Ogólnie wygląda to tak, że za każdą minutę płacisz 19 groszy, a jak dojdziesz do kwoty 29 zł to „dzwonisz dalej, a rachunek nie rośnie” ;-)

      Odpowiedz
  • 2013-05-21 z 11:28
    Permalink

    A mnie ciekawi jak to jest z płaceniem z pakiety internetowe, bo faktycznie, 350 mb spokojnie na miesiąc mi starcza. Rozmawiając z konsultantem na chacie, dowiedziałem się co następuje:

    -środki z pakietu internetowego są rozliczane w pierwszej kolejności.

    Ok, nie mam pytań, jest to do przewidzenia i powinno to tak działać.

    -pakiet internetowy jest usługa dodatkową jak roaming i nie liczy się do limitu 9 zlotych.

    Chwila, chwila! Coś mi tutaj nie pasuje. Wg. supportu – jeżeli hipotetycznie na poczatku miesiąca wykupię pakiet 350 za 5 złotych, i nie wykorzystam go całego (załóżmy że nie korzystam z rozmów i smsów wcale). – zapłacę 9 złotych opłaty minimalnej + 5 złotych za pakiet – 14 złotych.
    Czy rzeczywiście tak to działa – i czy powinno?

    wg cennika na stronie –

    minimalna kwota na rachunku – 9zł. (nie ma tu ani słowa o abonamencie, jest tylko o minimalnej kwocie na jaką ma opiewać rachunek)
    – oraz jest dopisek – jeśli nie wydasz na usługi lub pakiety kwoty minimalnej różnica zostanie Ci doliczona do rachunku.

    Z tego wynikałoby że na koniec miesiaca powinienem mieć na rachunku 5 złotych za pakiet + 4 złote „wyrównania” do 9 złotych, co przeczy słowom konsultanta.
    Czy w takim razie „pakiet internetowy” nie jest pakietem? a jeśli jest wyłączony z „usług lub pakietów” wskazanych przy kwocie minimalnej rachunku (uparcie nazywanej przez support abonamentem – o ile się doczytałem w ofercie nie ma czegoś takiego jak abonament, jest tylko minimalna kwota na jaką ma opiewać faktura za usługi) – to dlaczego nie ma o tym ani słowa?.

    Jak to zatem jest i która wersja jest obowiązująca? (wersja supportu, lub wersja wynikająca bezpośrednio z cennika/regulaminu?)

    Odpowiedz
    • 2013-05-22 z 16:53
      Permalink

      Niestety – ale wszystko wskazuje, że informacja przekazywana przez konsultanta jest prawdziwa – tj. opłata za pakiet jest „kwota dodatkową” i nie wchodzi w skład kwoty „minimalnego rachunku”

      Odpowiedz
      • 2013-05-22 z 16:56
        Permalink

        w takim razie jest to kompletnie zamieszane, gdyż z kolei suport na fb, twierdzi dokładnie odwrotnie (odpowiedź na mój post wisi na stronie). Byłoby to też sprzeczne z punktami 6 i 8 regulaminu.
        (punkt 6 obejmuje pakiety, punkt ósmy explicite wspomina o punkcie 6 jako wliczonym do kwoty minimalnej)

        Odpowiedz
        • 2013-05-22 z 18:08
          Permalink

          Co do regulaminu – to tu (8 i odwołanie m.in. do 6) jest to tak napisane, że spore znaczenie może mieć kwestia interpretacji… Bo jeśli uznamy, że pakiet internetowy to „inne usługi telekomunikacyjne”, to jest np. kwestia czy „pakiet internetowy” to „połączenie opisane w punktach 3, 4, 5 i 6″ ;-)

          A tak serio, to na FB – jak podałeś – jest faktycznie informacja, że opłata wchodzi w kwotę „minimalną” (co jest logiczne). Na czacie już tej „pewności” jest mniej… I część konsultantów „mówi” o 9 + 5, a część że 5 zostanie „wliczone” w 9 – ale mam wrażenie, że ich odpowiedź (9 + 5) wynika ze złego zrozumienia pytania… Bo po rozbiciu pytania na „drobne elementy składowe” odpowiedź zazwyczaj się zmienia. Wg. testów 2 na 3 konsultantów zaczęło od „9 + 5” a skończyło na „9, a w tym 5” – tylko jeden pozostał nieugięty ;-)

          Odpowiedz
          • 2013-05-22 z 18:12
            Permalink

            Dlatego tez koniec końców zrobiłem screena z wypowiedzi na fb i na to się w razie potrzeby powołam. Tym niemniej – to jest dosyć spora nieścisłośc oferty. A konsultanci oferują sprzeczne odpowiedzi.

  • 2013-05-21 z 14:56
    Permalink

    co za syf dostałem karte i nie wiem jaki mam num nie jest to nigdzie napisane juz mnie to podkur…. wilo nie mam num to nie moge zasilic konta w kopercie tez nie ma info jaKI TO NUMER nigdzie nie mozna znalesc ponaddto zaplacilem 5zl i mam 0 na koncie nawet nie moza wypróbowac !!!!

    Odpowiedz
    • 2013-05-22 z 16:46
      Permalink

      Nie wiem czy piszesz e wersji na kartę, czy z rachunkiem… Ale właśnie patrzę na dwa „testowe” startery i na każdym jest numer… W przypadku wersji z rachunkiem pewnie jest w umowie…

      Numer możesz też sprawdzić dzwoniąc na *630, następnie należy wybrać 2

      Odpowiedz
  • 2013-05-21 z 15:08
    Permalink

    miało byc 5zł na start jest 0zl pan na chacie poinformował mnie ze mam zadzwonic do biura obsługi smiech na sali ale trzeba jeszcze miec ten num no nic karte wyrzuce do kosza

    Odpowiedz
    • 2013-05-22 z 16:42
      Permalink

      obsługa klienta nju mobile
      *620 obsługa automatyczna
      (koszt 40gr brutto za połączenie)
      *610/690 610 610 z nju
      (codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury)
      690 610 610 z innej sieci
      (codziennie 8-20, koszt zgodny z cennikiem operatora)

      Warto zwrócić uwagę na koszt połączenia z *610 – 5 zł… To już zdecydowanie lepiej/taniej zadzwonić z… telefonu konkurencji na 690 610 610

      Odpowiedz
  • 2013-05-21 z 19:08
    Permalink

    Jeżeli jakiś znajomy ma konto w Orange i ma darmowe do wszystkich w Orange to ma również darmowe do Mnie jeżeli jestem w Nju.mobile?

    Odpowiedz
    • 2013-05-22 z 16:39
      Permalink

      Warto się spytać w BOK’u, ale z informacji jakie można znaleźć choćby na blogu Orange wynika, że powinno być to traktowane jako „w ramach sieci”

      Odpowiedz
  • 2013-05-25 z 21:56
    Permalink

    Witam
    Jeżeli żona ma abonament w orange w którym przez cały okres umowy ma darmowe rozmowy do orange to czy jak przejde do nju to będzie miała również darmowe do mnie? czyli będzie traktowane jak rozmowy w sieci?

    Odpowiedz
    • 2013-05-27 z 12:01
      Permalink

      Z informacji które mam wynika, że w takim przypadku połączenia do nju powinny być traktowane jako połączenia w ramach sieci (Orange).

      Ale zawsze warto – na wszelki wypadek – upewnić się jak to będzie wyglądało w przypadku konkretnej oferty z której korzystamy…

      Ps. Odpisuje dopiero teraz, ale wyjazd m.in. na OWF mnie zabsorbował :-)

      Odpowiedz
  • 2013-05-27 z 16:44
    Permalink

    Witam.
    Chcę przenieść numer z Plus na Kartę do NJU z rachunkiem(abonament). Mam sporo pytań:
    1) Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Abonentów NJU Mobile w paragrafie 12 pkt 2 mówi: Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony.
    – czy w tym układzie muszę sie zgodzić automatycznie na umowę na czas określony czy też mogę bez żadnych konsekwencji finansowych wypowiedzieć wtedy umowę z terminem 1 okresu rozliczeniowego?
    – można też domniemywać, że Operator może podwyższyć sobie z czasem opłatę abonamentową i klient musi się na nią zgodzić bo inaczej:
    § 19 Zasady odstąpienia od zawartej umowy,
    opłaty należne operatorowi w przypadku rozwiązania umowy oraz warunki zwrotu telefonów
    1. W przypadku zawarcia przez Abonenta Umowy związanej z udzieleniem Abonentowi ulgi, w przypadku rozwiązania umowy przed terminem, na który Umowa została zawarta z winy Abonenta, Operator występuje z roszczeniem o zwrot udzielonej Abonentowi ulgi.strona 10 z 10
    NJU/PDF01/2013
    Roszczenie należne Operatorowi wyliczane będzie według następującego wzoru:
    Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba dni pozostałych do końca umowy /
    liczba dni, na które zawarta została umowa.
    – to w końcu ta umowa jest zawierana na jakiś czas określony czy nieokreślony?

    Następny regulamin:
    Regulamin Promocji w ofercie „nju z rachunkiem”
    Punkt 2 podpunkt 2.3 – Abonent może w każdym czasie cofnąć akceptację otrzymywania e-faktur. W przypadku rezygnacji z otrzymywania e-faktury przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, Abonent zostanie obciążony opłatą aktywacyjną w wysokości 200 zł.
    – tutaj też niejasność bo z tego wynika jakby ta umowa była jednak na 24 miesiące
    Następny punkt tego regulaminu:
    11. Zobowiązania Abonenta
    11.1. W ramach Promocji Abonent zobowiązuje się:
    a) nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego, to jest w szczególności ruchu nie służącego
    wymianie informacji, ruchu którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu
    trwania) połączeń telekomunikacyjnych zarówno w sieci Operatora jak i pomiędzy siecią Operatora,
    a innymi sieciami telekomunikacyjnymi;
    – czytałem już w sieci, że ludzie dostali zupełnie bezpodstawnie(po prostu dużo gadali lub wykonywali kilka połączeń do znajomych w małym przedziale czasowym) takie wypowiedzenie które może się skończyć nawet skasowaniem numeru(stracony na zawsze numer!). Nie wiem na jakiej podstawie operator może to zrobić?

    Odpowiedz
    • 2013-05-27 z 20:52
      Permalink

      Tyle tematów w jednej wiadomości, że chyba na wszystkie nie starczy mi czasu odpowiedzieć, więc wybiorę kilka…

      Punkt 2 podpunkt 2.3: Nie, nie wynika z tego że umowa jest na 24 miesiące, a TYLKO I WYŁĄCZNIE, że w tym okresie (24 miesiące) rezygnacja z e-faktury będzie skutkować naliczeniem 200 zł z tytułu opłaty aktywacyjnej…

      Zresztą temat ten był już poruszany w artykule/wpisie…

      Co do „generowania sztucznego ruchu”, czyli zazwyczaj chodzi o „bramki FCT” – to każdy operator ma swoje metody wykrywania tego typu nieprawidłowości, i raczej nie podzieli się z nimi publicznie z każdym zainteresowanym… W większości przypadków „zwykli użytkownicy” nie mają się czego obawiać, nawet jak korzystają z telefonu bardzo intensywnie… Choć oczywiście zdarzają się czasem pomyłki – i mimo że sam znam takie osoby co dostały „bana” niesłusznie – to mimo wszystko taka sytuacja ma miejsce dość rzadko… Choć z powodu coraz większej dostępności ofert „no limit” problem może się oczywiście nasilać…

      A na jakiej podstawie? Hm… M.in. na podstawie regulaminu który akceptuje klient podczas podpisywania umowy… ;-)

      Co do „Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony” zapewne chodzi o to, że kiedyś operator zastrzega sobie, że ewentualnie kiedyś może wprowadzić opcję „nju z rachunkiem” z umową „długoterminową”, np. z telefonami…

      Odpowiedz
  • 2013-05-27 z 21:13
    Permalink

    Panie Patryku. Pisze Pan: ” ….. W większości przypadków „zwykli użytkownicy” nie mają się czego obawiać, nawet jak korzystają z telefonu bardzo intensywnie… Choć oczywiście zdarzają się czasem pomyłki – i mimo że sam znam takie osoby co dostały „bana” niesłusznie – to mimo wszystko taka sytuacja ma miejsce dość rzadko…”
    I to mnie najbardziej interesuje. Absolutnie nie zamierzam stosować żadnych FCT (nawet nie wiem do końca co to jest!) ani innych podobnych praktyk. Ale chwilami dużo i często rozmawiam więc może się zdarzyć, że zupełnie niesłusznie dostaję „bana”. Skoro Pan zna takie osoby to może Pan odpisze jaką karę dostali, na jaki czas, czy odwoływali się, czy odwołanie było skuteczne? I na jaki okres czasu mieli zablokowane rozmowy przychodzące/wychodzące? Czym tak naprawdę dla nich się skończyło? Dla mnie najważniejsze jest to aby nie stracić swojego numeru. Rzecz jasna – również zablokowanie na dłuższy czas karty sim!
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 2013-05-27 z 21:52
      Permalink

      Są informacje którymi nie mogę się dzielić, zwłaszcza publicznie… Takie „omyłkowe blokady” (za w pełni zgodne z regulaminem i legalne korzystanie ze swojego telefonu, na swój użytek) mogą czasem wynikać np. z odstępstw od „typowego” wzorca, czyli czegoś w stylu:

      • Zazwyczaj dzwonie się na kilka(naście) powtarzalnych numerów, a nie na „pół książki telefonicznej” – w końcu to nie Call Center czy inny FCT…
      • Na pewno też ze swoim telefonem przemieszczamy się, w końcu to telefon mobilny… W tym również pewnie zdarzy się dzwonić z różnych lokalizacji… (oczywiście są wyjątki – np. telefon z przeznaczeniem dla starszej osoby, mniej mobilnej)
      • Mimo, że my mamy „no limit”, to zapewne nie raz zdarzy się, że to ktoś do nas zadzwoni…
      • Czasem też trzeba spać, jeść itp… Więc telefon ma czas by „odpocząć”
      • Nie samymi połączeniami człowiek żyje… Czasem wyśle się SMS’a, czasem skorzysta z internetu…

      Ale jak pisałem wcześniej – każdy operator ma swoje procedury i założenia dotyczące wykrywania nadużyć, i na pewno nie będzie się nimi dzielił publicznie…

      Zapewne też liczba blokad – w tym pomyłek – będzie rosła… Ale i „próbujących” pewnie nigdy nie zabraknie…

      A co do skali zjawiska „w internecie” – tak to już jest, że raczej piszą Ci co im zablokowano (nawet niesłusznie), niż Ci którzy takiej blokady nie doświadczyli… ;-)

      Odpowiedz
  • 2013-05-27 z 22:29
    Permalink

    Panie Patryku.
    Skoro nie publicznie to może … na priva ? :)
    Przypomnę również, że nie pytałem o sposoby wykrywania nadużyć tylko o niesłuszne kary jakie spotkały takie osoby osoby i jakie to miało konsekwencje?
    Przeglądając przykładowy „wzorzec” – już w jednym punkcie byłbym „na celowniku”. Z racji swego inwalidztwa – jestem mało mobilny …. :(

    Odpowiedz
    • 2013-05-28 z 09:01
      Permalink

      Kary różne – na pewno o kilka przypadkach czytał Pan w już w internecie…

      Chyba najczęściej na początku jest to „tymczasowa blokada”, a dalej wiele zależy od „rozmów z operatorem”…
      Choć zapewne – jak Pan sam wspominał – można również stracić swój numer, ale to raczej skrajne przypadki i (mam nadzieję) w takich sytuacjach sprawa jest już bardzo dokładnie analizowana przez operatora – który również ma nad sobą nadzór…

      Wzorzec który podałem – to tylko taki „w moim mniemaniu” przeciętny/średni aktywny użytkownik. Bo są oczywiście tacy co np. nie wysyłają SMS’ów, i/lub nie korzystają z internetu w telefonie… I jak podałem w przykładzie – np. osoby starsze, mniej mobilne które z telefonu korzystają głównie z jednego miejsca…

      Osobiście raczej bym się niepotrzebnie nie stresował faktem ewentualnej blokady… Takich pomyłek mimo wszystko jest „procentowo” niewiele, a całkiem sporo osób (w tym ja) aktywnie korzysta z telefonu, i nie ma – odpukać – z tym żadnych problemów :-)

      A jeśli jednak się zdarzy – kwestia wyjaśnień, choć trzeba się oczywiście liczyć z pewną przerwą w działaniu telefonu…

      Odpowiedz
  • 2013-06-01 z 10:17
    Permalink

    ja mam natomiast takie pytanie jaki jest koszt z innych sieci do nju mobile? chodzi mi tu głównie o to że jak ktoś ma orange i wykupiony pakiet 600 smsów do orange to mu idzie z tych smsów do nju mobile czyli tak jak do orange czy musi płacić normalnie jak do innych sieci ? dzięki z gory

    Odpowiedz
    • 2013-06-01 z 17:05
      Permalink

      Z informacji które mam wynika, że połączenia/wiadomości do nju powinny być traktowane jako połączenia/wiadomości w ramach sieci (Orange).

      Ale zawsze warto – na wszelki wypadek – upewnić się jak to będzie wyglądało w przypadku konkretnej oferty z której korzystamy…

      Odpowiedz
  • 2013-06-01 z 22:31
    Permalink

    Wyżej przeczytałem, że przenosząc numer do NM z rachunkiem wypełniam pełnomocnictwo. Mam obecnie plusa na kartę. Mam ten numer z 10 lat. I jeżeli dobrze pamiętam wcześniej był to mix w plusie. Ale nie wiem na kogo to było brane (brat, mama, tata, pies, kot czy sąsiad). Czy przenosząc numer do NM z rachunkiem z Plusa na kartę te dane muszą być też zgodne? Czyto dotyczy się tylko tych ofert w których obowiązuje wypowiedzenie?

    Odpowiedz
    • 2013-06-02 z 06:52
      Permalink

      Podczas przenoszenia numerów między operatorami – nie ma znaczenia czy to karta czy abonament – dane właściciela (osoby przenoszącej numer) podane u „nowego operatora” muszą się zgadzać z danymi na które jest zarejestrowany numer u „starego operatora”.

      Odpowiedz
  • 2013-06-02 z 15:46
    Permalink

    Jeszcze jedno pytanie: czy biorąc NM z rachunkiem jak wygląda weryfikacja dochodów? Bo to coś podobnego do abonamentu na moje oko.

    Odpowiedz
    • 2013-06-02 z 16:34
      Permalink

      Raczej nie przejmowałbym się „weryfikacją dochodów” w nju z rachunkiem, zwłaszcza że to oferta „tylko SIM” :-)

      Odpowiedz
  • 2013-06-04 z 16:16
    Permalink

    Czy jęli przejdę z Orange na kartę ze swoim numerem telefomu to jeśli np.będzie podwyżka która mi się nie spodoba to mogę wrócić z nju z rachunkiem spowrotem do Orange na karte cały czas z tym samym numerem?

    Odpowiedz
    • 2013-06-04 z 16:42
      Permalink

      Tak, będziesz mogła odejść z nju ze swoim numerem jeśli uznasz, że jednak coś Ci nie odpowiada… :-)

      W przypadku migracji z nju do Orange (karta) wystarczy SMS, w innych przypadkach (przejście do innych operatorów/sieci) obowiązuje standardowa w takich przypadkach procedura przeniesienia numeru…

      Odpowiedz
      • 2013-06-06 z 15:08
        Permalink

        tylko SMS-em nawet jeśli z nju z rachunkiem powrót do Orange na kaetę.

        Odpowiedz
  • 2013-06-08 z 13:12
    Permalink

    czy w nju mobile można pobrać usługę gg?

    Odpowiedz
  • 2013-06-13 z 23:08
    Permalink

    Mam orange w abonamencie i mam pakiet sms. Interesuje mnie czy pisząc do nju liczy mi tak samo jak do orange?

    Odpowiedz
    • 2013-06-14 z 07:06
      Permalink

      Z informacji które mam wynika, że połączenia/wiadomości do nju powinny być traktowane jako połączenia/wiadomości w ramach sieci (Orange).

      Ale zawsze warto – na wszelki wypadek – upewnić się jak to będzie wyglądało w przypadku konkretnej oferty z której korzystamy…

      Odpowiedz
  • 2013-06-14 z 08:58
    Permalink

    Witam. Od 2 dni czekam na aktywację (w opcji na kartę) usługi za darmo do wszystkich. Usługa jest w trakcie aktywowania, a miało to nastąpić w ciągu 24h. Konto wcześniej było doładowywane kwotą 25 zł i 5zł. Napisałem zgłoszenie i nic. Na forach wyczytałem, że to obecnie problem w nju na kartę… co z tym zrobić. Oferta jest ale nie działa!

    Odpowiedz
    • 2013-06-16 z 12:29
      Permalink

      Zapewne w tym przypadku kontaktem z BOK (reklamacja?) jest najlepszym wyjściem…

      Tylko przypomina, że koszt połączenia do BOK to 5 zł – czyli jeśli jest taka możliwość to taniej jest do nich zadzwonić z telefonu konkurencji ;-)

      Odpowiedz
  • 2013-06-18 z 18:40
    Permalink

    Witam,
    1) Jak to jest z tym nju? to jest traktowane jako orange?
    2) jesli ktor ma wykupiony pakiet 600 sms w orange i pisze do nju to korzysta z pakietu czy środki pobieraja się z konta?
    3)nju mobile to osobna sieć? w sensie plus, oragne, i jeszcze jakies tam to sieci są polaczone. a np play to zupelnie osobna siec i jak sie dzwoni do play np z innej sieci plus, to sie placi o wiele wiecej jakby sie dzwonilo np z plus do oragne.

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 2013-06-18 z 19:36
      Permalink

      1. Nju jest siecią przynależną do orange. coś na wzór Heyah do T-mobile, lub RedBullMobile do Play, kiedyś 36,6 do Plusa. Nju pracuje na nadajnikach tylko ornage.
      2. nie daję głowy ale chyba leci z konta. Orange to orange, nju to nju.
      3. wszystkie stawki na rynku z dniem 1.04.2013 się wyrównały ok 29gr za min. Trzeba zapewne odpalić jakiś pakiet lub promocje jakimś kodem. Play, Ornage, Plus i T-Mobile to główne wiodące sieci w Polsce i pewnie długo się to nie zmieni. Play korzysta z nadajników plusa i orange, chyba tylko swoje ma w miastach jako 3G.

      Odpowiedz
      • 2013-06-18 z 19:50
        Permalink

        dzieki za odp, a jeszcze pytanko, bo jestem za granica i dziś „podpisalam” umowe na nju z rachunkiem ale od rana wyszukuje sieci i ciagle nic. W czym moze tkwic problem? to ze jestem za granica? czy moze jeszcze nie dokonca przeszedl mi numer i musze jeszcze poczekac? bo przenoscilam z orange do nju. a moze bo nie mam srodkow na koncie? ale to ostatnie to raczej nie problenm bo po pierwsze mam na rachunek a po drugie to powinno mnie polazyc do jakies sieci. a do mnie zadne sms-y nie dochodza. Moze jakiś inny problem?

        Odpowiedz
        • 2013-06-18 z 23:08
          Permalink

          Teoretycznie zmiana operatora (a tym samym brak dostępu do usług na swoim/przenoszonym numerze) może chwile potrwać – do 48 godzin… Choć często (na kilka już przenoszonych numerów – zawsze tak miałem) trwa to ok 1-2 godzin i ma miejsce w nocy (ok 1-2).

          W przypadku przejścia z Orange do nju wydawałoby się, że powinno to być jeszcze szybciej – ale już kilkukrotnie docierały do nas sygnały nawet o kilku(nasto)godzinnej przewie w dostępie do usług…

          Na pewno warto raz na jakiś czas wyłączyć i włączyć ponownie telefon (oczywiście z nową (*) kartą SIM :-))

          * – Nie dotyczy przejścia z Orange do nju, i z nju do Orange. W tym wypadku zostaje stara karta SIM

          Odpowiedz
          • 2013-06-18 z 23:25
            Permalink

            zaraz zaraz … „nową kartą sim”? nie dostalam zadnej. Dostalam tylko umowe do podpisania i nic wiecej. Myslalam ze to ma byc tylko umowa i numer przeniesie mi sie automatycznie.

          • 2013-06-18 z 23:35
            Permalink

            jak to mozliwe ze dostalam umowe do podpisania bez karty sim? absurd.

          • 2013-06-19 z 08:38
            Permalink

            Już doprecyzowałem wcześniejszy komentarz/odpowiedź.

            Kwestia „nowej karty SIM” nie dotyczy „przejścia” z Orange do nju, i z nju do Orange – bo tu nie ma zmiany operatora, a bardziej jest to zmiana „taryfy” i w tym wypadku zostaje stara karta SIM.

            Stąd też choćby możliwość migracji za pomocą SMS’a (w przypadku ofert „na kartę”)

          • 2013-06-19 z 08:44
            Permalink

            oh kamień z serca :) dzieki za poprawke. już myślalam ze bede musiala się z nju użerać.

          • 2013-06-19 z 11:14
            Permalink

            A numer już działa? Czy jeszcze „czekasz”?

          • 2013-06-19 z 14:36
            Permalink

            nie ciagle, nie mam sieci. tzn od poczatku probuje podlaczyc mnie do uk vodafone, ale caly czas migaja kreski stanu polaczenia do sieci. A obok jest znaczek jakby byl problem z karta sim. wczesniej jak mialam orange pop, wszytski bylo dobrze.

            Karte wyciagalam, wkladalam spowrotem i nic. Moze ta siec jest tak mala ze nie lapie w uk. nie wiem…. chyba musze czekac az do Polski wroce moze zalapie (wracam w piatek). ale jak nie ma zasiegu za granica to troche dupa, a nawet bardzo. bo to nie kwestia roamingu, ja nie chce nigdzie dzwonic tylko byc w stanie odebrac sms.

          • 2013-06-20 z 08:14
            Permalink

            nju nie jest „małą siecią” – bo to Orange, tylko trochę w innej formie – i wszędzie (zagranicą też) będzie się zgłaszać jako Orange…

            Domyślam się, że aktywny roaming i połączenia międzynarodowe masz. Jeśli masz (a wygląda na to, że masz :-)) dostęp do internetu możesz też spróbować sprawdzić na stronie status swojego konta w nju…

            Co do UK Vodafone – Orange (jeśli nic się nie zmieniło „ostatnio”) ma z nimi podpisaną umowę roamingową więc nie powinno być problemu, ale może wybierz ręcznie inną sieć?

            No i niestety, ale możesz też być tym „regulaminowym klientem” u którego przenosiny się przeciągają…

      • 2013-06-18 z 23:24
        Permalink

        Aktualnie Play ma już chyba podpisane umowy o roaming wewnętrzny/krajowy ze wszystkich pozostałymi „powszechnymi operatorami infrastrukturalnych”, czyli Orange, Plus i właśnie T-Mobile (również na nadajnikach uruchomionych/zarządzanych w ramach NetWorkS!).

        Choć to – teoretycznie – decyzja operatora (Play) komu i na jakim obszarze umożliwi korzystanie z konkretnych sieci w ramach roamingu wewnętrznego/krajowego.

        Odpowiedz
    • 2013-06-18 z 22:55
      Permalink

      Widzę, że już Paweł odpowiedział, ale może coś jeszcze dodać się uda :-)

      W przypadku większości usług (tych które sprawdzaliśmy i/lub pytaliśmy) połączenia/wiadomości do nju z Orange są taryfikowane jak w ramach własnej sieci. Czyli jeśli mamy np. taniej lub za darmo do Orange – powinno to dotyczyć również połączeń/wiadomości do nju.

      Choć na pewno nie zaszkodzi – na wszelki wypadek – dowiedzieć się jak to wygląda w konkretnej ofercie/usłudze z której się korzysta…

      Nju – jak napisał już Paweł – to „tylko” dodatkowa marka Orange, coś jak np. Heyah i T-Mobile (dawniej Era) czy Red Bull Mobile i Play – dlatego też połączenia „z innych sieci” do nju mobile powinny być taryfikowane tak jak połączenia do Orange.

      Co do stawek połączeń do Play z innych sieci: teraz już powoli to się powoli zrównuje, choć czasem trzeba wysłać SMS’a o odpowiedniej treści, czy przejść na odpowiednią taryfę (PrePaid)

      Odpowiedz
  • 2013-06-20 z 09:56
    Permalink

    czyli ze mialabym sie zalogowac na „moje konto” w nju? probowalam juz z tym ale nie dochodzi mi sms z haslem.
    a recznymi przenosinami tez probowalam, albo na orange albo na o2. i tez bez rezultatow. No nic jutro bede w Polsce to moze zadziala, do jutra wytrzymam. ale i tak bardzo mi sie to nie podoba ze mi tel nie dziala w uk, wgl za granica. wakacje czy cos przeciez trzeba byc w kontakcie.

    Odpowiedz
  • 2013-06-20 z 15:05
    Permalink

    Wiadomo, że połączenie z numerem *610/690 610 610 w nju jest płatne 5zł. A jak jest rozliczane połączenie z numerem 690 610 610 przy dzwonieniu z Orange w abonamencie? Według taryfy, czy też piątaka zjadają?

    Odpowiedz
    • 2013-06-20 z 18:36
      Permalink

      Do BOKu nju mobile (690 610 610) najtaniej jest dzwonić z innej sieci… Najdrożej będzie z nju – 5 zł, trochę taniej z Orange – ponoć rozliczane jak połączenie z numerem infolinii lub BOK Orange… Np. mając niecałą złotówkę na koncie w OFnK już z tym numerem nie uda się połączyć…

      Najtaniej z całkowicie obcej sieci – bo jako połączenie „krajowe komórkowe” (testowałem osobiście z Play), przynajmniej do czasu aż inni operatorzy np. w ramach „troski o kasę za MTR” nie zmienią zdania… Ale to ilość takich połączeń – a tym samym skala sukcesu nju mobile – zapewne musiałaby być olbrzymia… ;-)

      Odpowiedz
  • 2013-06-22 z 10:17
    Permalink

    Jestem trochę zniesmaczony. Usługa „do wszystkich” na kartę aktywowana była po 48h, ok pobrali mi 2zł, potem mogłem gadać tak jak napisane, max 2 zł dziennie i potem no-limit. Mija 7 dni i nie dostałem smsa z prośbą o ponowną aktywację tej promocji na kolejne 7 dni. Dlatego sam ją ręcznie kodem aktywowałem – dostałem odpowiedź – „usługa zostanie włączona w ciągu 24h” , 3 min później kolejny sms – ” usłauga zostanie włączona jeżeli doładujesz konto min. kwotą 5zł” ??????!!!!??????? a na koncie mam jeszcze 20zł i środki ważne na 3 miechy do przodu. Jak dla mnie to jakieś wymuszane złodziejstwo!? Nie dość mam płacić co 7 dni 2zł to jeszcze wymuszają doładowanie! Coś jest nie tak!

    Odpowiedz
    • 2013-06-22 z 17:00
      Permalink

      Zgodnie z punktem drugim regulaminu promocji „do wszystkich”:

      Włączenie Usługi może nastąpić po pierwszym doładowaniu Konta w ofercie nju kwotą min. 5 zł z VAT.

      doładowanie konta kwotą „minimum 5 zł” wymagane jest tylko raz dla każdego numeru/konta, przed pierwszą aktywacją usługi.

      Dlatego to co piszesz jest dziwne, i zapewne wynika z nieprawidłowego działania systemu.

      Zapewne kontakt z BOK (690 610 610) by pomógł, ale ze względu na koszt połączenia (5 zł) najlepiej dzwonić „do nich” z innej sieci (również z innych usług niż te pod szyldem Orange – bo tu również występuje „specjalna taryfikacja”)

      Odpowiedz
  • 2013-06-22 z 13:11
    Permalink

    witam ponownie :)
    Wróciłam już do PL i nju mobile odrazu zaczelo dzialać! tak wiec teraz wszystko w jak najlepszym porzadku! niedlugo znowu wyjeżdzam i wtedy okaże sie czy bedzie dzialalo bez zarzutów za granicą. moze to całe nju musiało się aktywować w Pl i teraz bedzie ok. nie wiem jak sobie to tlumaczyć ale najważeniejsze ze juz dziala :)
    Dzięki za wszelką pomoc w poprzednich wiadomościach.

    Odpowiedz
    • 2013-06-22 z 16:51
      Permalink

      Fajnie, że już działa… A może przed wyjazdem jeszcze warto zalogować się do „on-line” i zobaczyć, czy oby na pewno roaming jest (już) aktywny…

      Odpowiedz
  • 2013-06-24 z 00:53
    Permalink

    Mam nju abonament. Nie udało mi sie włączyć pakietu internetowego 700 MB na poczatku okresu rozliczeniowego, by nie wpaść w „pułapke” 100 MB za 19 zł + 924 MB gratis. Online – nic nie widac, sms -wyskakuje bład. W koncu SUKCES – skorzystałem z numeru na karcie sim – TWOJE MENU. Tam jest kod sieciowy *127*# Wchodząc dalej mamy pakiety internetowe, aktywujemy sobie wybrany. Po 15 min przyszlo potwierdzenie aktywacji oraz pojawił sie ten pakien online w oknie biezacego zuzycia. Tak jakby ktoś miał problemy podpowiadam ;-)

    Odpowiedz
    • 2013-06-24 z 07:44
      Permalink

      Dzięki – na pewno wielu się przyda… Zwłaszcza, że ostatnio docierają do mnie sygnały o pewnych problemach z zarządzaniem swoim kontem w n ju…

      Odpowiedz
  • 2013-06-24 z 09:45
    Permalink

    Zobaczymy co z tego wyjdzie, jezeli będą wymuszać doładowanie 5zł co 7dni, a do tego 2zł zabiorą, to mija się to z celem, ile będzie ten „nolimit” nas(mnie) kosztować : 88zł miesięcznie !? Za to mam super abonament i super telefon i nolimit do wszystkich w każdej sieci – kwestia odwiedzenia salonu :D.
    Mam nadzieję że to błąd systemu. Ale kasy już nie zwrócą… rozumiem jak bym nie miał środków na koncie. Pozdro.

    Odpowiedz
    • 2013-06-24 z 10:23
      Permalink

      To „wymuszenie doładowania co 7 dni” by aktywować usługę „do wszystkich” to na pewno błąd… Bo i regulamin mówi coś innego, a i w różnych „debatach o usłudze/ofercie” ten „zarzut” się nie pojawił – a gdyby tak faktycznie było, to by na pewno już wcześniej była z tego powodu „afera”

      Odpowiedz
  • 2013-06-24 z 18:17
    Permalink

    Czy można z nju z rachunkiem wrócić do Orange na kartę zabierając swój numer?

    Odpowiedz
    • 2013-06-24 z 22:30
      Permalink

      Tak, można… Oczywiście z zachowaniem okresu wypowiedzenia…

      Nawet więcej – można przejść ze swoim numerem z nju do innej sieci, nie tylko Orange

      Odpowiedz
  • 2013-06-25 z 15:16
    Permalink

    jak wlączyć nju buzz, mam aktywny nju zerowy i wlożoną kartę sim nju.

    Odpowiedz
    • 2013-06-25 z 15:38
      Permalink

      Plan zerowy zmieni się na ofertę nju z rachunkiem w dniu przeniesienia numeru do nju mobile albo po upływie jednego miesiąca dla przejścia do nju mobile z oferty na kartę oraz sześciu miesięcy dla przejścia z oferty abonamentowej.

      Pamiętaj, że w planie nju zerowy nie ponosisz opłaty abonamentowej, ale wszystkie połączenia sms-y i korzystanie z internetu jest płatne według cennika. Jeśli chcesz od razu po podpisaniu umowy korzystać z nielimitowanych rozmów, sms-ów i internetu zmień plan zerowy na nju z rachunkiem wcześniej niż nastąpi przeniesienie Twojego numeru do nju mobile. Aby to zrobić zaloguj się na portalu njumobile.pl. Następnie w zakładce moja oferta wybierz zmień ofertę.

      Od tej pory możesz swobodnie korzystać z oferty nju mobile na swoim numerze tymczasowym. W wyznaczonym dniu przeniesienia numeru, przydzielony numer tymczasowy nju mobile zastąpimy Twoim numerem.

      Źródło: njumobile.pl

      Odpowiedz
  • 2013-06-25 z 15:47
    Permalink

    co w sytuacji, kiedy nie ma takiej opcji wyboru w zakładce „moja oferta’, nie widzę opcji „zmień ofertę” …

    Odpowiedz
  • 2013-06-25 z 15:48
    Permalink

    „Na tej stronie sprawdzisz, z jakiej oferty obecnie korzystasz. Znajdziesz tu jej dokładny opis, z usługami i stawkami. Jeśli chcesz zmienić ofertę, to również możesz to zrobić na tej stronie. W tym celu wybierz opcję zmień.”

    jest tylko taki komunikat, ale opcji wyboru nie ma ….

    Odpowiedz
    • 2013-06-25 z 16:34
      Permalink

      Albo jesteś jeszcze „za świeżym abonentem” i jeszcze takiej opcji nie masz, albo to kwestia jakiegoś błędu na Twoim koncie.

      Niezależnie od przyczyny – poza ew. przeczekaniem „do jutra” – mogę Ci tylko zasugerować kontakt z pomocą nju (pamiętaj tylko o „troszkę wyższych” kosztach połączenia do BOK’u nju z numeru w nju/Orange)

      Odpowiedz
  • 2013-06-26 z 13:52
    Permalink

    Witam

    trzy pytania.
    1.Ile kosztuje 1 minuta rozmowy i 1 sms z innej sieci do nju?
    2.czy dobrze rozumiem reklamy i informacje w sieci dotyczące naliczania oplat za korzystanie.Jesli nie smsuję,nie placę nic,jesli wyslę choć jednego smsa placę kwote minimalną czyli 9 zl ?
    3.jesli nie korzystam z internetu przez komórkę a posiadam w domu internet przez router,jaką mam pewność że transmisja danych nie zostanie potraktowana jak skorzystanie z uslugi i naliczona zostanie oplata? czy internet trzeba wczesniej aktywować lub jeśli jest czy jest możliwość deaktywacji uslugi?

    Odpowiedz
    • 2013-06-26 z 18:18
      Permalink

      Ad1: Wg cennika danego operatora/usługi/oferty (jak do innych sieci, ew. jak do Orange)

      Ad2. Tak, minimalna kwota na jaką zostanie wystawiony rachunek to 9 zł

      Ad3. W przypadku korzystania z Internetu (transmisji danych) za pośrednictwem sieci WiFi – operator nie będzie rozliczał tego jako transmisji danych w swojej sieci. Zawsze też można – dla pewności – wyłączyć/zablokować internet mobilny w telefonie.

      Odpowiedz
  • 2013-06-27 z 10:51
    Permalink

    Witam, mnie ciekawi kwestia rozmów z nju z rachunkiem na niemieckim numer komórkowy. bo to nie to samo co roaming prawda? nigdzie nie umiem znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiam. :)

    Odpowiedz
    • 2013-06-27 z 13:46
      Permalink

      Tak, to nie będzie roaming – roaming ma miejsce gdy logujemy się do innej sieci niż nasza macierzysta…

      W tym wypadku – gdy dzwonimy z naszego numeru zalogowanego do naszej sieci na zagraniczny numer – mówimy o połączeniach międzynarodowych, i ich koszt dla nju z rachunkiem znajdziesz w:

      Cennik usług w ofercie nju z rachunkiem

      Musisz spojrzeć na tabelę numer 2:

      • SMS międzynarodowy: 0,50
      • MMS międzynarodowy: 2,46
      • Połączenie międzynarodowe: 0,19 + opłata zgodnie z tabelą numer 6 cennika

      Oraz na tabelę nr 6, gdzie znajdziesz „dodatkową stawkę” za połączenie.

      Odpowiedz
  • 2013-06-27 z 11:34
    Permalink

    Dziekuję za odpowiedź.

    chcialbym jeszcze otrzymać potwierdzenie dotyczące pkt.3

    Czyli sieci nie aktywuje sie lub deaktywuje tak?
    Pytam bo wynika z tego że przypadkowe wejscie na net skutkowało bedzie naliczeniem opłat do kwoty minimalnej za transfer danych.Czyli za pomyłke trzeba bedzie zaplacić i wlasciciel fonu nie ma szans na unikniecie tego naprzyklad poprzez deaktywacje usługi.To trochę niepoważne i nazwalbym to nieuczciwe.Usługa powinna być dopiero dostepna po uprzedniej aktywacji.Cos w rodzaju poczty glosowej,chce mieć,mam,nie chce mieć,deaktywuje i nie muszę sie martwić czy gdzieś przycisne gdzie nie powinienem.

    Odpowiedz
    • 2013-06-27 z 13:57
      Permalink

      Ogólnie transfer danych jest domyślnie aktywny – nie wiem czy można w nju wyłączyć go na poziomie operatora…

      Zawsze można wyłączyć/zablokować transmisję po swojej stronie (w telefonie), czy to korzystając z odpowiedniej opcji czy jakiegoś programu który zrobi to za nas… Można też zmienić ustawienia „połączenia internetowego” na jakieś nieprawidłowe, i też powinno zapewnić to nam spokój…

      A co do samego naliczania opłat w nju z rachunkiem – to standardowo za każdą wykorzystaną jednostkę płaci się zgodnie z cennikiem, aż do kwoty 19 zł, która blokuje naliczanie dodatkowych opłat i zmniejsza szybkość transmisji (tzw. lejek)

      Można też wcześniej (by oszczędzić, jeśli taniej wyjdą w naszym wypadku pakiety) lub później (by przywrócić normalną szybkość) aktywować pakiety internetowe – również zgodnie z cennikiem.

      Odpowiedz
  • 2013-07-01 z 10:09
    Permalink

    Chciałbym przestrzec potencjalnych użytkowników NJU przed haczykami, które zastawiła sieć-typowe działania dla PTK Centertel
    – nie zaznaczjąc w trakcie wypełniania formularza na stronie opcji o e-fakturze zapłacimy na dzień dobry 200zł(a co tam dobrze, że nie 2000zł). Ciekawe jest to, że gdy raz zaznaczymy tę opcję na formularzu i przechodzimy dalej to na kolejnej stronie znów musimy ją zaznaczyć gdyż serwis „nie pamięta”, że już zaznaczaliśmy tę opcję (haczyk na mało uważnych). Potem jest wprawdzie weryfikacja zlecenia w postaci podsumowania, ale pewnie znajdzie się kilka osób, które już później tego nie sprawdzą
    – kontakt z obsługą klienta kosztuje bagatela 5zł (pusty śmiech)
    – przechodząc do nju z rachunkiem gdy otrzymamy sms z informacją, że już u nich jesteśmy broń Boże nie aktywujmy żadnych pakietów(np.: internetowych ważnych „cały miesiąc”) gdyż za kilka dni dostaniemy fakturę za miesiąc poprzedni. Okres rozliczeniowy nie zaczyna się nie od momentu uruchomienia usługi i nie naliczany jest miesiąc w przód tylko załapujemy się na istniejące ramy okresów rozliczeniowych. W ten sposób po 1-2 dniach nasze nowo zakupione pakiety są wyłanczane gdyż właśnie zakończył się ich okres rozliczeniowy. A ty co boroku masz zrobic? kupić nowy. Powtórzmy to razy kilkadziesiąt tysiey razy (nowi klienci) i mamy ładną sumkę(pakiety są po 5 i 7 zł). Może i gdzieś w dziesiątej podstronie ish serwisu pisze o tych okrach rozliczeniowych ale z góry jesteśmy traktowani jak krowy do wydojenia. Dodatkowo po 1-2 dniach już otrzymujemy fakturę do zapłacenia – trzeba iść na pocztę lub logować się i wbijać dane do przelewu (tak na dzień dobry).
    Polecam zapoznać się z podobnymi ofertami konkurencji – i to bez konieczności zawierania umowy.

    Odpowiedz
    • 2013-07-01 z 10:23
      Permalink

      Opłata za fakturę – nie jest to haczyk, jest taka informacja m.in. w regulaminie, i dla mnie jest to zrozumiałem- usługa/oferta ma być tania, i koszty są minimalizowane… M.in. kwestia wysyłania FVAT

      Kwestia „gubienia się haczyka” – fakt, jest to zdradliwe… ale raczej uznałbym to za błąd „programisty” niż celowe działanie…

      Koszt połączenia z BOK – j/w, m być tanio więc „samoobsługowo”, czyli konta kontakt z konsultantem musi kosztować… Choć faktycznie, 5 zł to lekkie przegięcie… Dlatego do BOK’u nju najlepiej dzwonić z… innej sieci ;-)

      Fakt – w regulaminie jest informacja, że pakiety itp są aktywne „w danym okresie rozliczeniowym” – i też nie uznaje tego za „haczyk”.

      Co innego kwestia „migracji” do sieci, i czas zanim zostanie uruchomiona oferta nju buzz (z rachunkiem) – tu można faktycznie się łatwo przejechać na kosztach… Bo nie obowiązują choćby „lejki”

      Odpowiedz
  • 2013-07-01 z 10:46
    Permalink

    Dziękuję za odpowiedź.

    „Fakt – w regulaminie jest informacja, że pakiety itp są aktywne „w danym okresie rozliczeniowym” – i też nie uznaje tego za „haczyk”.

    W „danym okresie rozliczneniowym” ładnie brzmi, ale co to oznacza tego się nie dowiemy, aż do pierwszego rachunku. Jako nowy użytkownik nie znalazłem wcześniej informacji, że będę włączony do poprzedniego okresu rozliczeniowego ważnego jeszcze 1-3 dni (NJU ma 10 takich okresów więc będziemy cieszyć się naszym świeżo aktywowanym pakietem nie dłużej niż 3 dni). Aktywując w tym czasie pakiety internetowe tracimy je. Nigdzie nie jest to w sposób wyraźny powiedziane a okazuje się to przy pierwszej fakturze. Także NIE AKTYWUJCIE PAKIETÓW INTERNETOWYCH do czasu pierwszej faktury chyba, że jesteście pewni, że zużyjecie je w ciągu maksymalnie 3 dni.

    Każdy z wykazanych przeze mnie punktów jest przegięciem mimo tego jak ładnie próbuje Pan ich tłumaczyć. Dajmy niskie opłaty, ale ponaciągajmy na czym się da – taka polityka. Niech potencjalni użytkowicy dowiedzą się na co uważać korzystając z tak świetnej oferty.

    Odpowiedz
    • 2013-07-03 z 21:42
      Permalink

      To nie tak, że próbuje ich bronić… Proszę mi wierzyć, że gdzie trzeba „swoje 3 grosze” na temat oferty nju przekazałem… I sam korzystam z innej usługi – nawet innego operatora…

      Usługa (nju z rachunkiem/buzz) ma swoje plusy, ale oczywiście nie jest też idealna, choć na pewno spowodowała małą rewolucje jeśli chodzi o ceny ofert „no limit”…

      Odpowiedz
  • 2013-07-02 z 12:38
    Permalink

    Witam,

    Nie mogę nigdzie znaleźć dokładnej informacji o wypowiedzeniu umowy nju mobile. Czy muszę złożyć wypowiedzenie na jakimś formularzu, czy mogę napisać sam i wysłać. Tylko gdzie? Będę wdzięczny za pomoc.

    Odpowiedz
    • 2013-07-03 z 21:51
      Permalink

      Witam

      Informacje o rezygnacji należy wysłać na adres podany w umowie, nie ma jakiegoś „konkretnego” wzoru/formularza… Można napisać „po swojemu”.

      Odpowiedz
      • 2013-07-04 z 07:35
        Permalink

        Dzięki wielkie za informację. Pozdrawiam.

        Odpowiedz
    • 2013-07-06 z 17:35
      Permalink

      Jaki „no limit”? No limit w ofercie nju z z rachunkiem (buzz) aktywuje się automatycznie po osiągnięciu odpowiednich kwot (29 zł rozmowy, 9 zł SMS’y i 19 zł transmisja danych), nie trzeba nic robić…

      Odpowiedz
  • 2013-07-08 z 10:00
    Permalink

    Przechodzę na nju z rachunkiem. 5 lipca dostarczono mi umowę, po południu zgodnie z instrukcją wpisałam znajdujący się w niej kod aktywacyjny na stronie nju. Wieczorem mój numer Orange przestał być już aktywny. Jest poniedziałek, 10 rano, weekend minął, a ja wciąż nie mam kontaktu ze światem. Jak długo to może jeszcze potrwać?

    Odpowiedz
  • 2013-07-12 z 15:59
    Permalink

    witamt! jestem za granica,czy oferta 2zł do wszystkich też mnie obejmuje jesli bede dzwonic z zagranicy do Polski?

    Odpowiedz
    • 2013-07-12 z 20:38
      Permalink

      Niestety nie:

      9. Do Limitu wydatków zaliczane są wydatki za opisane poniżej zdarzenia opłacone z Konta Głównego:

      9.1. połączenia głosowe, SMS-y i MMSy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce z wyłączeniem połączeń międzynarodowych oraz połączeń wykonanych na numery skrócone i specjalne określone w Cenniku oferty nju mobile (Cennik dostępny jest na stronie http://www.njumobile.pl),
      9.2. transfer danych zrealizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

      13. W ramach Bonusu Abonent otrzymuje:
      13.1. darmowe minuty i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz darmowe minuty do sieci stacjonarnych w Polsce z wyłączeniem połączeń międzynarodowych i połączeń wykonywanych na numery skrócone i specjalne określone w Cenniku (Cennik dostępny jest na stronie http://www.njumobile.pl)

      Więcej w regulaminie usługi/promocji „do wszystkich”

      Odpowiedz
  • 2013-07-16 z 19:55
    Permalink

    witam mam pytanko. mam tel. w abonamencie w play umowa jest jeszcze rok. jak to bedzie wygladało przejscie do nju mobile z numerem bede płacił jakas kare w play ?? jesli mozna to prosiłbym o wskazówki ja do was przejsc na mail.

    Odpowiedz
    • 2013-07-16 z 20:51
      Permalink

      Kara pewnie jakaś będzie… Zwłaszcza, jak umowa była podpisywana w promocji z telefonem…

      Jeśli chodzi o jej wysokość – muszę odesłać do regulaminu promocji, ew Biuro Obsługi Klienta sieci Play powinno móc udzielić takiej informacji. Ale spodziewałbym się „kilku setek”

      Odpowiedz
  • 2013-07-25 z 06:00
    Permalink

    witam chcialbym przejsc z powrotem do orange z nju niestety podany sms nie spelnij tej funkcji :(

    Odpowiedz
    • 2013-08-06 z 17:28
      Permalink

      Nie moge powrócić z NJU na kartę do Orange na kartę, tak mi powiedzieli na czacie.
      Uciekał ktoś z NJU?

      Odpowiedz
      • 2013-08-07 z 11:28
        Permalink

        Faktycznie obecnie o możliwości powrotu z nju do Orange na kartę za pomocą SMS’a zapanowała cisza, i nikt o czymś takim zdaje się nie wiedzieć… Może 80 tysięcy użytkowników przy tych nakładach okazało się za mało?!?

        Zawsze zostaje metoda „pośrednia” – przejście z numerem do konkurencji, a potem ponownie ta sama procedura – ale już do Orange…

        Choć jak chwile pomyśleć, to może się okazać, że skoro zostaliśmy już „zmuszeni” na przejście z numerem do konkurencji – to może warto już tam zostać… ;-)

        Odpowiedz
  • 2013-07-29 z 21:55
    Permalink

    A czy w roamingu też obowiązują te limity? Czy będąc za granicą nie przekroczymy 57zł?

    Odpowiedz
  • 2013-08-01 z 18:22
    Permalink

    A jak to jest z dzwonieniem z innych sieci do nju mobile czy nie tak jak sie dzwonili do pleja czyli drożej

    Odpowiedz
    • 2013-08-02 z 15:32
      Permalink

      Powinno być jak „do wszystkich innych” – a najprędzej po stawkach jak do Orange… Ale zawsze warto upewnić się u swojego operatora :-)

      Odpowiedz
  • 2013-08-21 z 18:37
    Permalink

    Czy dobrze rozumiem, że w nju z rachunkiem na początku okresu rozliczeniowego aktywując pakiet internetowy nie zostaje naliczana opłata 19gr/mb tylko leci nam transfer z pakietu?

    Odpowiedz
  • 2013-08-30 z 15:36
    Permalink

    Jak powrócić z NJU na kartę do Orange na kartę. Mam kłopot z powrotem a NJU milczy.

    Odpowiedz
    • 2013-08-30 z 17:02
      Permalink

      Kiedyś aktualna była wersja, że SMS’em się przechodziło do nju… i SMS’em się „uciekało” z nju…

      Ale od jakiegoś czasu zdaje się, że „konsultanci i system” zapomnieli o czymś takim… Takie trafiają do mnie informacje (m.in. w komentarzach), jak i sam pytałem niedawno „na czacie”

      Ale na potwierdzenie teorii o „SMS’ie powrotnym” choćby ten zrzut z przed kilku godzin:

      nju mobile @ FB: migracja SMS'em do Orange (20130830, nn)

      Wersja alternatywna:

      Migracja „na chwilę” do innego operatora, i następnie do Orange…

      Ale tu rodzi się pytanie: skoro już jesteśmy u innego operatora, to czy jest sens wracać do Orange… Zwłaszcza, że poza nju reszta ofert to od dawna – moim zdaniem – na tle konkurencji prezentuje się słabo… No chyba, że akurat mamy samych znajomych z numerami w Orange.

      Odpowiedz
  • 2013-09-19 z 16:53
    Permalink

    Czy będą jakieś darmowe kody na Minuty , SMS-y lub Internet ??

    Odpowiedz
    • 2013-09-19 z 17:53
      Permalink

      Na razie nie spodziewałbym się innych niż:

      • nju na kartę: Bezpłatne SMS’y i rozmowy przy aktywnej usłudze „nju do wszystkich” w dniu kiedy wydamy na nie 2 zł
      • nju z rachunkiem: Bezpłatne SMS’y w danym okresie rozliczeniowym gdy wydamy na nie 9 zł i/lub bezpłatne połączenia w danym okresie rozliczeniowym gdy wydamy na nie 29 zł

      ;-)

      Odpowiedz
  • 2013-11-09 z 20:50
    Permalink

    mam orange pop i nie mogę przejść na nju jeśli używam kodu *127*50# mam komunikat „usługa niedostępna w twoim planie tareyfowym”a gdy sms-em „nieprawidłowa treść sms….” o co chodzi??

    Odpowiedz
    • 2013-11-10 z 07:28
      Permalink

      Co do kodu USSD – nie mam jak teraz sprawdzić, a w regulaminie o nim nic nie ma… Choć powinien działać :-)

      Jak wysyłasz SMS’a to „nju” wpisujesz małymi czy dużymi literami? Nie wydaje mi się, by „system” na to zwracał uwagę -a le kto wie… Spróbuj wysłać „nju” małymi literami na numer 601

      Ps. Oczywiście nie można wykluczyć kolejnych problemów technicznych… Których zwłaszcza ostatnio – mam takie wrażenie/moim zdaniem – całkiem sporo w Orange…

      Odpowiedz
  • 2014-04-07 z 23:53
    Permalink

    teraz jest ze gadasz za 19zl do komorkowych i po przekroczeniu tej kwoty gadasz za darmo

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *