Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Przyznam, że po ostatnim oświadczeniu przesłanym przez Bartka Juszczyka z Adweb (m.in. 2be), oraz po późniejszej – zresztą dość sympatycznej – wymianie wiadomości myślałem, że jeśli ponownie napiszę o sytuacji związanej z 2be/Adweb, to będzie to w kontekście jakiś istotnych postępów z odkręceniem całej sytuacji związanej z „awarią” jaka miała miejsce kilka miesięcy temu.

A tu niespodzianka – ni z tego, ni z owego na Facebooku pojawił się wpis Bartka Juszczyka o końcu działalności, i to nie tylko „hostingowej odnogi”, czyli 2be.pl, ale „agencji interaktywnej Adweb”.

Czy to (na pewno) koniec Adweb?

Jak można przeczytać w najnowszym wpisie Bartka na Facebooku, zdaje się, że to już koniec:

bartek-juszczyk_adweb_facebook_koniec-adweb_20160429

Ostatni dzień życia Adweb. 14 lat historii, upadków i wzlotów, wszystkiego.
I ani trochę mi nie szkoda.
Co będzie dalej czas pokaże.

Choć trochę zastanawia mnie ton wypowiedzi, i czy to nie jest przypadkiem tylko taki piątkowy smuteczek, który za chwile (po weekendzie, a być może jeszcze w weekend, zwłaszcza, że przed nami majówka) przeminie, i powyższa wiadomość zniknie lub zostanie zdementowana.

Zwłaszcza, że odpowiedzi Bartka na pytania w komentarzach pod postem już takie jednoznaczne nie są:

Rafael M.: Poważnie??
Bartek Juszczyk: Spokojnie :-)

Grzegorz S.: Bartek, zamykasz wszystko?
Bartek Juszczyk: Nic złego się nie dzieje, trochę mam dość.

No chyba, że to taki oryginalny sposób na zapowiedzenie rebrandingu… ;-)

Wysłałem też zapytanie – prośbę o powiedzenie informacji, może jakiś komentarz, która/który jak tylko się pojawi zamieszczę.

Adweb, czyli 14 lat historii, które przechodzi do… historii

Nie wiem co było/jest ostatecznym powodem takiej decyzji – być może problemy związane z żądaniami poszkodowanych klientów (wydaje się to dość prawdopodobne), a być może (również) sprawa 2be tak mocno odbiła się na wizerunku całej firmy (i innych działalności), że jedynym sensownym wyjściem jest zakończyć sprawę, zakańczając całą działalność, i ew. zaczynając od nowa, z całkiem pokaźnym bagażem doświadczeń – zarówno tych dobrych, jak i tych złych, a zarazem w pewnym sensie czystą kartą…

Jedno trzeba przyznać – sprawa 2be na pewno przejdzie do historii (nie tylko) polskiego internetu, choć może nie w takim kontekście, o jaki zapewne Bartkowi Juszczykowi chodziło, choćby jeszcze kilka miesięcy temu.

W każdym razie – powodzenia…

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Monika ćwiczy przed kongresem ko..., ale dzięki motywowa Divi od Elegant Themes chyba nawet ona da radę...
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Młody Szymon pomógł tacie zapisać się do Newslettera WebInsider.pl i... teraz idzie popływać