Jakiś czas temu Janusz Kamiński z TemplateMonster Polska zapytał mnie, czy chciałbym udzielić im wywiadu, w ramach serii która regularnie publikują na firmowym blogu. Moja odpowiedź mogła być chyba tylko jedna – jasne, czemu nie…

Patryk z Webinsider.pl

I tak od słowa do słowa (właściwie to od e-maila do e-maila) dograliśmy wszystkie szczegóły, dzięki czemu właśnie ukazał się wywiad do przeczytania którego gorąco Wa zachęcam…

Czasem mam wrażenie, że określenie StartUp powstało tylko po to, by usprawiedliwiać długoterminowe prowadzenie działalności bez dochodów

Ciekaw byłem jaki zdanie, jaki fragment z całości zostanie wybrany jako nagłówek/temat – i właściwie trafiłem:

Jeśli ma to być sposób na zarabianie pieniędzy (własna firma), to dbajcie o klienta – czasem lepiej trochę mniej zarobić, trochę dłużej popracować, ale zadowolony klient będzie Waszą najlepszą wizytówką/reklamą. Może się wydawać to błahe/oczywiste, ale często trafiają do mnie osoby, którym np. ktoś robił stronę, i poza relatywnie niską ceną reszta to prawdziwy koszmar, od komunikacji, po późniejsze wsparcie.

Choć ze znajomymi żartowaliśmy, że równie dobrze może to być fragment o StartUpach, przez który pewnie zaprzepaściłem wszelkie szanse na to, by kiedykolwiek znaleźć się  w tym kręgu wzajemnej adoracji (znany z tego, że jest znany… przez nas samych ;-)):

I na koniec pamiętajcie, że choć nie każdy projekt – nawet udany – musi zarabiać, przynajmniej, jeśli mowa o gotówce, to nie warto też niepotrzebnie do tego dokładać. Czasem mam wrażenie, że określenie StartUp powstało tylko po to, by usprawiedliwiać długoterminowe prowadzenie działalności bez dochodów… ;-)

Tak więc jeszcze raz serdecznie zapraszam do lektury całego wywiadu – zwłaszcza że ponoć czyta się dość szybko…

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.