Jakiś czas temu Janusz Kamiński z TemplateMonster Polska zapytał mnie, czy chciałbym udzielić im wywiadu, w ramach serii która regularnie publikują na firmowym blogu. Moja odpowiedź mogła być chyba tylko jedna – jasne, czemu nie…

Patryk z Webinsider.pl

I tak od słowa do słowa (właściwie to od e-maila do e-maila) dograliśmy wszystkie szczegóły, dzięki czemu właśnie ukazał się wywiad do przeczytania którego gorąco Wa zachęcam…

Czasem mam wrażenie, że określenie StartUp powstało tylko po to, by usprawiedliwiać długoterminowe prowadzenie działalności bez dochodów

Ciekaw byłem jaki zdanie, jaki fragment z całości zostanie wybrany jako nagłówek/temat – i właściwie trafiłem:

Jeśli ma to być sposób na zarabianie pieniędzy (własna firma), to dbajcie o klienta – czasem lepiej trochę mniej zarobić, trochę dłużej popracować, ale zadowolony klient będzie Waszą najlepszą wizytówką/reklamą. Może się wydawać to błahe/oczywiste, ale często trafiają do mnie osoby, którym np. ktoś robił stronę, i poza relatywnie niską ceną reszta to prawdziwy koszmar, od komunikacji, po późniejsze wsparcie.

Choć ze znajomymi żartowaliśmy, że równie dobrze może to być fragment o StartUpach, przez który pewnie zaprzepaściłem wszelkie szanse na to, by kiedykolwiek znaleźć się  w tym kręgu wzajemnej adoracji (znany z tego, że jest znany… przez nas samych ;-)):

I na koniec pamiętajcie, że choć nie każdy projekt – nawet udany – musi zarabiać, przynajmniej, jeśli mowa o gotówce, to nie warto też niepotrzebnie do tego dokładać. Czasem mam wrażenie, że określenie StartUp powstało tylko po to, by usprawiedliwiać długoterminowe prowadzenie działalności bez dochodów… ;-)

Tak więc jeszcze raz serdecznie zapraszam do lektury całego wywiadu – zwłaszcza że ponoć czyta się dość szybko…

(!) Zgłoś błąd na stronie