Redakcja WebInsider.pl zaprasza na WordCamp 2018 Poznań. Poznajmy się w Poznaniu!

Na temat niedawno ogłoszonego logo Polskiej Agencji Kosmicznej (POLSA) miałem się nie wypowiadać, w końcu poza pitoleniem o kolorach, kątach, grafikach i fontach najważniejsze jest to, jak całość wygląda, i czy podoba się… zlecającemu, i to nawet, jeśli w tym przypadku to my – obywatele – za nie płacimy, bo chyba, nie przeprowadzimy na ten temat referendum… ;-)

Logo Polskiej Agencji Kosmicznej, edycja 2016

Ja się przede wszystkim ciesze, że w końcu jakieś logo jest, i wbrew sporej grupie „internetowych wyjadaczy” (tych co zazwyczaj najgłośniej krzyczą, niezależnie od powodu), uważam, że jest całkiem fajne, choć bardzo proste – i też potrzebowałem chwili, by się z nim „zaprzyjaźnić”:

polsa_polska-agencja-kosmiczna_logo_2016

Oczywiście z chyba 400 propozycji zgłoszonych (i nie wybranych) były takie, które mi osobiście bardziej się podobały, choć też żadne nie sprawiło, że jednoznacznie i bez wahania uznałem, że to właśnie to.

Zresztą jak popytałem znajomych, to – zgodnie z przypuszczeniami – właściwie każdy miał innego faworyta, stąd wnioskuje, że które logo by nie zostało wybrane, i tak były by głosu sprzeciwu, bo zawsze ktoś byłby niezadowolony (nie tylko dlatego, że jego praca przegrała ;-)).

A może by tak ujednolicone logo(typy)?

Choć przy tej okazji – jak zawsze – muszę wspomnieć/napisać, że ogólnie do logo(typów) kolejnych państwowych instytucji (i wydarzeń, bo teraz taka moda, że właściwie każda większa impreza musi mieć swoje logo, swoją indywidualną wizualizację) podchodzę sceptycznie, bo mamy tego i tak pełno, a w dodatku – w większości przypadków nic ich nie łączy…


Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Młody Szymon dzięki motywowi Divi od Elegant Themes zrobił stronę dla firmy ojca
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera!