Zapewne niektórzy z Was (a może i większość) posiadają telefon z systemem Android i mają ustawioną (świadomie, bądź nie…) synchronizacje kontaktów z telefonu „z chmurą” za pośrednictwem konta Google – co ma swoje plusy i (dla niektórych) minusy.

Ale z doświadczenia wiem, że większość ma – ale mniejszość wie, że można synchronizowanymi w ten sposób kontaktami zarządzać relatywnie wygodnie z poziomu komputera i przeglądarki internetowej…

Kontakty Google

Wystarczy wejść na stronę Kontakty Google by zobaczyć nasze kontakty w formie listy, z poziomu której możemy nimi zarządzać:

  • Dodawać nowe
  • Edytować
  • Grupować
  • Importować i eksportować
  • Kasować

Przykładowy ekran edycji pojedynczego kontaktu:

kontakty-google_kontakt

Na pewno jest to wygodniejsza metoda zarządzania kontaktami – zwłaszcza, gdy robimy jakieś większe zmiany/porządki – niż „zabawa” bezpośrednio w telefonie.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Młody Szymon dzięki motywowi Divi od Elegant Themes zrobił stronę dla firmy ojca
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Roztańczona Karolina zapisała się do Newslettera WebInsider.pl i... teraz może tańczyć