Chyba muszę jakaś dodatkową kategorię uruchomić, w stylu księgi skarg i zażaleń, bo dopiero co pisałem o internecie mobilnym w Mobile Vikings, gdzie automatyczne doładowanie, by odnowić pakiet, ignoruje ręczne doładowanie odnawiające pakiet, a tu z małą niespodzianką wyskakuje mi Nest Bank, który nie przysłał mi nowej karty w miejsce starej, której z końcem kwietnia skończył się termin ważności. Jakby mi mało wrażeń było przy każdym logowaniu się do ich systemu transakcyjnego, od kiedy niedawno zmienili wizualizację, i każdorazowa zadaję sobie pytanie, kto i co brał, gdy dobierał kolory, oraz kto i co brał, gdy to akceptował… ;-)

Brak wznowionej karty płatniczej w Nest Banku

Problem z adresem wykluczyłem, bo do konta formowego karta przyszła (swoją drogą nawet fajna, taka idealnie pod TikToka, bo pionowa, do tego jakby z wyraźnym ukłonem do tych, co potrzebują wrzucać zdjęcia swoich kart do internetu, bo wszystkie prywatne informacje są z tyłu, a przód tylko z logo banku i czipem czeka na focie ;-)). Uznałem, że odczekam też kilka dni, bo choć kartę powinni wysłać odpowiednio wcześniej, to może gdzieś tam na poczcie się zagubiła…

W końcu jednak uznałem, że zapytam, co tam z odnową mojej karty się dzieje. Ku mojemu zaskoczeniu dowiedziałem się, że:

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Twoja karta nie została wznowiona, ponieważ jest zablokowana ze względów bezpieczeństwa.

Trochę mnie to zdziwiło, bo nie dostałem z Nest Banku żadnego powiadomienia, że moja karta została zablokowana, a już tym bardziej ze względów bezpieczeństwa, czyli potencjalnie poważna sprawa.

Dlatego postanowiłem dopytać, jakie to niby względy bezpieczeństwa sprawiły, że moja karta została zablokowana. I znowu ku mojemu zaskoczeniu dowiedziałem się, że:

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
W poprzedniej wiadomości powód został nieprecyzyjnie podany, Twoja karta została jednak wycofana.

Jednak moja karta nie została zablokowana z tajemniczych względów bezpieczeństwa jak napisała mi „chwilę wcześniej” Maja z Nest Banku, a „po prostu” została wycofana z oferty. Przynajmniej wg Alicji z Nest Banku. Aż kusi dopytać, bo może dostałbym kolejny powód… A przypominam, że mamy do czynienia jednak z bankiem, a nie kartą lojalnościową do lokalnej myjni. Ale nic się nie stało, bo jak już wiem, to mogę sobie zamówić nową… ;-P

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!