Właśnie ze swojej skrzynki pocztowej wyjąłem list, w którym Rada Miejska mojego miasta dzieli się ze mną informacjami na temat nowej uchwały, w myśl której „właściciele nieruchomości niezamieszkałych” mają obowiązek złożyć Burmistrzowi wypełniona deklarację dotyczącą „wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na nieruchomości, na której NIE zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne”.

Deklaracja mnie nie dotyczy, o czym łatwo by się pewnie przekonał wysyłający urzędnik, gdyby sprawdził, że w nieruchomości zamieszkują mieszkańcy…

Poniedziałek, 10.11.2014 ~14:20 – mamy (już) wolne…

W każdym razie jako przykładny obywatel postanowiłem zadzwonić do Urzędu Miasta, by podzielić się z nimi swoimi spostrzeżeniami na temat potencjalnych oszczędności (wydruk, wysyłka) wynikające z lepszej kontroli tego co i komu wysyłają – niestety, główny numer nie odbiera, tak samo jak wewnętrzne należące do „referatu środowiska i gospodarowania odpadami”.

Wiem, wiem – wczoraj była niedziela… Jutro znowu Święto Niepodległości, a tylko złośliwy los wstawił pomiędzy zwykły dzień roboczy…

No nic, sposób na oszczędności zachowam chyba dla siebie… ;-)

PS. Oczywiście na stronach urzędu brak jakiejkolwiek informacji dotyczącej długiego weekendu i/lub krótszych godzin pracy…

PPS. Kto jak kto, ale urzędnicy „referatu środowiska i gospodarowania odpadami” mogli by zajść się bardzie środowiskiem niż generowaniem odpadów (zbytecznych papierów).

(!) Zgłoś błąd na stronie