Rzadko, naprawdę rzadko zdarza mi się poświęcać swój wolny czas na bezpłatne (i bezinteresowne) promowanie reklamy jakiejś komercyjnej usługi czy produktu. Ale muszę przyznać, że reklama „The Wolf” z Christianem Slaterem jest na tyle dobrze zrobiona (i zagrana), że chciałbym więcej takich „komercyjnych przerywników” oglądać w TV czy w kinie.

The Wolf

Reklamę przygotowaną na zlecenie (lub przez) HP Studios ogląda się przyjemnie, choć opowiada dość błahą historię – hakowanie firmowej infrastruktury (historia błaha, ale zagrożenia jak najbardziej realne i poważne). Zresztą zobaczcie sami:

(!) Zgłoś błąd na stronie

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)