Zazwyczaj zaczynam nowy wpis od pomysłu, później roboczy tytuł który od razu staje się podstawą adresu URL wpisu. Później treść, i ew. korekta tytułu – na ostateczny/oficjalny…

Tym razem będzie inaczej – nie mam (do końca) ani pomysłu, ani nawet zalążka tytułu – wszystko mam nadzieję pojawi się w trakcie.

Drogi użytkowniku strony – zostań również jej czytelnikiem!

I nie chodzi o to, byś czytał każdy opublikowany wpis – choć byłoby miło, i gorąco zachęcam. Chodzi o to, byś przeczytał uważnie treść – nie patrzył tylko na hasła, i nie szukał zaraz formularza kontaktowego by nam „nawciskać”, bo właśnie „przeczytałeś”, że to my wysyłamy Ci jakiś SPAM.

Pan Jerzy J., czyli Janusz Internetów

Do tego wpisu sprowokował mnie Pan Jerzy J., który przesłał nam taką oto wiadomość:

Jerzy J[—], J[—][email protected]:

NIE WYRAZIŁEM ZGODY NA DOSTARCZANIE MI SPAMU NA WYŻEJ WYMIENIONY NR TEL.695[—]34 I NIE WYRAŻAM ZGODY WIĘC SPIER[—]JCIE POPAPRAŃCY,JEŚLI NIE TO SPRAWĘ ODDAJĘ DO PROKURATURY SKUR[—]SYNY

Wyżej wymieniony… (po)niżej

Pełnia elokwencji, bogactwo treści… Właściwie nie wiadomo o co chodzi, poza przypuszczeniami, że pewnie o jakiś opisany kiedyś przez nas „potencjalny przekręt”, który ten użytkownik (niestety nie czytelnik) naszej strony uznał, że skoro trafił do nas z wyszukiwarki po wpisaniu tam szukanej frazy – to na pewno my za tym stoimy…

A wystarczyło przeczytać treść wpisu – tylko tyle, albo – jak w tym przypadku – aż tyle.

Nakłaniamy do zastanowienia

W takich sytuacjach zazwyczaj wysyłamy odpowiedź, a której informujemy, że nastąpiła pomyłka – choć często przy tej okazji prowokujemy do myślenia/zastanowienia:

Witam

Mniej CapsLocka, a od razu treść będzie bardziej czytelna…
Więcej uwagi przy czytaniu, a od razu łatwiej będzie zrozumieć czytaną treść…

Sprawę proszę „oddawać” gdzie Pan chce – będę kibicował, bo każda (legalna) metoda walki z tego typu działaniami jest godna pochwały…

Wulgaryzmy skierowane do nas uznam za niezamierzony błąd, choć jakieś „przepraszam” byłoby miłe :-)

Pozdrawiam, i więcej uwagi przy czytaniu :-)

Niestety tym razem pomogło tylko połowicznie – Pan Jerzy J. wyłączył przynajmniej CapsLocka:

wiesz co spier[—]j nie potrzebuję twojego spamu popaprańcze

Choć zamiast niego pojawił się kolejny standardowy element – czerwona czcionka…

TeleQuiz

Patrząc na statystyki z ostatnich dni nietrudno zauważyć znacznego wzrostu ruchu na hasło „TeleQuiz” i pochodne – co prawdopodobnie ma związek z jakąś kolejną „kampanią reklamową” (SPAMem) tej usługi.

Stąd moje/nasze przypuszczenia, że Pan Jerzy J. właśnie w tej sprawie do nas zajrzał, tylko niestety zapomniał przeczytać co o tym napisaliśmy, a od razu ruszył z wulgaryzmami w stronę formularza kontaktowego.

Nie korzystasz?! Wyłącz usługi premium, zwłaszcza Premium SMS

Przy tej okazji jeszcze raz namawiamy wszystkich niekorzystających na co dzień z rożnych usług „premium”, zwłaszcza Premium SMS o wyłączenie ich – skuteczna metoda walki ze wszelkiego typu „potencjalnymi przewałami”. Prawie tak skuteczna, jak myślenie i zdrowy rozsądek…

I pamiętajcie – czytajcie, bo w końcu ktoś to z takim zamysłem napisał :-)

Zgłoś błąd na stronie

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które - w miarę możliwości - spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. "linki partnerskie", co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte... :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!