Chociaż za Magento nie przepadam (choć też od jakiegoś czasu nie mam większej styczności z tą platforma, więc może…), zdecydowanie wolę np. duet WordPress + WooCommerce, to jednak jest to bardzo istotny gracz na rynku eCommerce (sklepy internetowe), mogący pochwalić się naprawdę dużą liczbą udanych wdrożeń, i to u naprawdę zawodników wagi ciężkiej. I tak trafiam dziś na informację, że Adobe – tak, to ci m.in. od Photoshopa, choć teraz wydaje się to coraz większym uproszczeniem – postanowili wkroczyć również na rynek bezpośrednich rozwiązań eCommerce i ogłosili zakup Magento.
Adobe kupuje Magento
Adobe zakup Magento ogłosiło, Magento zakup przez Adobe potwierdziło, więc wydaje się, że jeśli nie wydarzy się nic niesamowitego, to z końcem roku Magento stanie się kolejnym elementem portfolio giganta i wejdzie w skład platformy/usług Adobe Experience Cloud. Również cena robi wrażenie, bo wyniosła 1 680 000 000 $, i choć wartość ta może się być może jeszcze trochę zmienić w trakcie negocjacji , to jest to jedno z najdroższych przejęć Adobe w historii tej firmy, a tym samym pokazuje, że podchodzą do tego tematu na poważnie. Bardzo poważnie.
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01
- Poznaj aplikację DroneTower, czyli nowy (i teoretycznie obecnie jedyny) sposób zgłaszania lotów dronami - 1970-01-01