Dziś rano, gdy przygotowywałem kolejną reklamę na Facebooku przywitał mnie niebieski dymek, z informacją, że teraz w reklamach wideo mogę stosować również animowane GIFy – niby drobiazg, ale dość dobrze pokazuje to, że m.in. dzięki mediom społecznościowym animowane GIFy znowu wróciły do łask… ;-)
Animowany GIF jako reklama wideo
Oczywiście można by uznać, że GIF, nawet animowany to jednak bardziej obrazek niż film (format pliku), ale patrząc na to, jakie GIFy obecnie dominują w internecie można uznać, że pod względem treści faktycznie bliżej im do filmików. Zapewne nie bez znaczenia był też fakt, że można tu zastosować ten sam co w przypadku filmów mechanizm rozliczania.
Ekran dodawania nowej reklamy (Power Editor) wzbogacił się nie tyle w o nowy format, co o nowy typ obsługiwanych plików, w dostępnym już wcześniej formacie reklamy:
Teraz w reklamach wideo możesz stosować animowane pliki GIF.
Nie wiem jak teraz, ale rano kolega mi pisał, że u niego jeszcze nie ma takiej opcji, więc zakładam, że pojawia się ona stopniowo na kolejnych kontach…
![(!) Zgłoś błąd na stronie](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2019/12/webinsider_zglos-blad-na-stronie_200x29_888888.png)
![Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2025/12/pomogle-postaw-mi-wirtualna-kawe-202308-6f4e37.png)
- Zakupy w sklepie Bambu Lab bez podatku VAT, czyli rejestracja jako B2B oraz specjalny link do specjalnego sklepu - 1970-01-01
- W Home Assistant 2024.7 w końcu można bezpośrednio z właściwości danego elementu zarządzać jego rozmiarem w cały jeszcze czas eksperymentalnym układzie „sekcje” - 1970-01-01
- Sprzedajesz drona DJI? Usuń go ze swojego konta. Kupujesz używanego drona DJI? Zadbaj, by dotychczasowy właściciel usunął go ze swojego konta! - 1970-01-01