Revolut: Lepsze niż Twoje obecne konto bankowe

Do usługi Netflix mam mieszane uczucia – z jednej strony cały czas jest to moja podstawowa usługa, jeśli chodzi o usługi tego typu (choć wspierana od kilku miesięcy przez HBO Go). Z drugiej strony coraz częściej trafiam na produkcje, które swoim poziomem sprawiają wrażenie, jakby były robione masowo, byle natrzaskać jak najwięcej tytułów. Jest też kwestia „obyczajowa”, bo coraz trudniej o jakąś pozycję bez promocji relacji homo, czy bohaterów o egzotycznej karnacji/urodzie, ratujących głupich białasów. Zresztą nie tylko Netflix w tym się jakby pogubił. Ale jedno trzeba im przyznać – kampanie reklamowe swoich kluczowych pozycji to potrafią robić…

Netflix robi to dobrze, czyli reklamy z krajowym smaczkiem

Nawet nie tyle mam na myśli szersze działania marketingowe, ale bardziej takie smaczki, jak specjalne filmiki promujące dany film/serial, które korzystają z pewnego rodzaju zapożyczeń z (masowej) kultury w danym kraju.

I tak w Polsce zaczęło się od zwiastuna 6. sezonu serialu Orange Is The New Black, w którym wśród znanych z serialu bohaterów, odgrywających swoje role w ich serialowym środowisku pojawiła się Magda Gessler, ze swoimi (mini) kuchennymi rewolucjami:

Kolejnym razem w ramach promocji serialu The Umbrella Academy pojawił się Pan Kleks, czyli Piotr Fronczewski, który w swoim stylu przedstawił bohaterów:

Wczoraj ukazał się kolejny filmik z tego cyklu. Tym razem w ramach reklamy zbliżającego się 3. sezonu Stranger Things, skorzystano z formatu magazynu telewizyjnego „Nie do wiary” (w wersji Netflixa „nie może być”), gdzie Maciej Trojanowski w swoim stylu przedstawia wydarzenia z dwóch pierwszych sezonów serialu:

I choć dla mnie faworytem pozostaje pierwsza pozycja – czy to ze względu na serial, na Magdę Gessler, czy też dlatego, że była to pierwsza produkcja tego typu, to takie reklamy to ja mogę oglądać i oglądać… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Envato Elements - pobieraj co chcesz, ile chcesz